  • 11. Data: 2004-01-10 23:01:27
    Temat: Re: GG
    Od: Malo Interesujacy Obiekt <e...@d...art.pl>

    On Sat, 10 Jan 2004 22:06:33 +0000, Lukasz Trabinski wrote:

    > Po za tym, dlaczego mialbym
    > odpisywac osobom, ktore zapominaja sie przedstawic?

    moje nazwisko: Andrzej Nowak, to tak jak bys chcial kiedys odpisac :)
    EOT rowniez.

    pozdrawiam,
    Andrzej Nowak
    --
    Yeah, yo mama dresses you funny and you need a mouse to delete files.
    GIT/CM d? s-:+ a-- C++ UL++++$>IS$ P+ L++(+++) E- W++ N+ o? K? w++(+++)

  • 12. Data: 2004-01-11 01:07:19
    Od: Tomasz Nidecki <n...@t...net>

    "walker" <w...@t...pl> wrote in

    > A może byś tak z łaski swojej zainstalował sobie Mirande i zalogował
    > sie do Tlena i ICQ ???

    A po co, skoro jest Jabber?

    --
    tomasz 'tonid' nidecki, zoliborz, warszawa, poland
    t...@t...net http://tonid.net http://endemic.org

  • 13. Data: 2004-01-11 08:54:10
    Od: w...@m...tychy.pl

    W artykule <8...@l...freebsd.lublin.pl> Przemyslaw Frasunek napisa?(a):
    > "MaRaS" <s...@m...bz> napisa?(a):

    > Wszyscy wiedza, ze nalezy uzywac Jabbera.

    Wszyscy wiedz?, ?e palenie szkodzi zdrowiu. :)

    --wb

  • 14. Data: 2004-01-11 11:00:45
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    w...@m...tychy.pl napisał(a):

    > Wszyscy wiedz?, ?e palenie szkodzi zdrowiu. :)

    A ci, ktorzy nie wiedza ani o jabberze, ani o paleniu, pewnie wiedza,
    ze masz zle skonfigurowane polskie literki:

    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 15. Data: 2004-01-11 13:16:48
    Od: p...@p...pl (parys)

    > A może byś tak z łaski swojej zainstalował sobie Mirande i zalogował sie
    > do
    > Tlena i ICQ ???
    > Przecież nie od dziś wiadomo że GG się często sypie. Nie ma takiego
    > tygodnia
    > żeby nie było awari GG.
    > Nie wiem czemu w Polsce jest taka mentalność internautów że ogromna część
    > używa tylko GG. Przeciez są inne darmowe sposoby komunikacji . Czy tak
    > ciężko poświęcić 10 min na rejestracje w kilku systemach a potem jak
    > padnie
    > 1 z nich to są jeszcze do wyboru 2 inne .
> [...]

    po co mamy uzywac innych skoro mamy nasz polski komunikator
    nazwa brzmi sojsko i po polsku (od razu chce sie gadac)
    (nie)działa zupelnie jakby byl zrobiony po polsku
    wszystkim pasuje, a odrobina emocji z powodu awarii raz na tydzien lub
    czesciej tylko zwieksza zainteresowanie
    przy okazji awarii, jest okazja wyjsc z domu ;p
    parys

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip

  • 16. Data: 2004-01-12 12:56:11
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sat, 10 Jan 2004 22:06:33 +0000 (UTC), w
    <btpt19$1e0$1@portraits.wsisiz.edu.pl>, Lukasz Trabinski <l...@t...net>
    napisał(-a):

    > Wiesz, nie jestem bezposrednio zwiazany w firma obslugujaca gg i srednio
    > mam ochote robic jako jej rzecznik prasowy. Po za tym, dlaczego mialbym
    > odpisywac osobom, ktore zapominaja sie przedstawic?
    > Moge jedynie napisac, ze nie byla to awaria lacz, jak rowniez, ze nie byl
    > to atak.

    To po co w ogóle piszesz.

    > EOT z mojej strony.

    Trzeba było to zrobić już przed pierwszym listem.

  • 17. Data: 2004-01-12 12:56:57
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sat, 10 Jan 2004 21:42:43 +0100, w <btpo3n$inn$1@korweta.task.gda.pl>, "walker"
    <w...@t...pl> napisał(-a):

    > A może byś tak z łaski swojej zainstalował sobie Mirande i zalogował sie do
    > Tlena i ICQ ???

    Po co ma się zalogować do innych systemów, skoro i tak nie będzie mógł się
    dogadać z użytkownikami GG?

  • 18. Data: 2004-01-12 12:57:21
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sat, 10 Jan 2004 19:06:34 +0100, w <btpevk$4b7$1@atlantis.news.tpi.pl>, "MaRaS"
    <s...@m...bz> napisał(-a):

    > jakis DDoS? albo awaria lacz?

    Raczej awaria softu :]

  • 19. Data: 2004-01-12 23:26:27
    Od: Slawek <s...@a...lublin.pl>

    On Mon, 12 Jan 2004 13:57:21 +0100
    Radosław Popławski <r...@a...net.pl> wrote:

    > Sat, 10 Jan 2004 19:06:34 +0100, w
    > <btpevk$4b7$1@atlantis.news.tpi.pl>, "MaRaS"<s...@m...bz>

    > Raczej awaria softu :]

    Windows im sie zawiesil ? ;-)

    --
    pozdr. Slawek
    GG: 1262167

  • 20. Data: 2004-01-13 01:38:11
    Od: "yab" <l...@p...onet.pl>

    Z dziennika pijanego naczelnika:
    Skazaniec Slawek naskrobał na ścianie:

    > Windows im sie zawiesil ? ;-)

    To wcale nie jest smieszne.
    Zapewne uzywasz bankomatow??
    Jesli tak to cie uswiadomie i powiem ci, ze prawie kazdy dziala pod kontrola
    windowsa :)
    Przynajmniej PKO i BPH - (oba na win95) - widzialem jak sie budzily po
    dlugiej awarii zasilania w budynku.

    Teraz sie mozesz smiac i bac sie korzystac z elektronicznej formy wybierania
    z konta gotowki.

    --
    Yaboll ( yaboll(at)interia(dot)pl )
    Kiedy ci na swiecie zle, gdy zakochasz sie w dziewczynie,