  • 1. Data: 2004-01-10 13:57:50
    Temat: mam problem z netem w sieci LAN. Pomocy!!!
    Od: "RAFAŁ" <k...@o...pl>

    PROBLEM POLEGA NA TYM, ŻE OD BODAJRZE WRZEŚNIA [CZYLI OD MOMENTU JAK
    ZAŁOŻYLIŚMY SIEĆ] WYSTĘPUJĄ NIELEGULARNIE PRZERWY W NECIE. MAMY SIEC NA
    RUTERZE PLANET XRT-401C I SWITCHU PLANET SW-801 [USŁUGA DSL512]. CHODZI O TO,
    ŻE JAK NAS ROZŁĄCZY Z NETEM TO KAŻDY Z NAS MA JAKIS DZIWNY ADRES [PRZYDZIELONY
    AUTOMATYCZNIE ZAMIAST PRZEZ 'PROTOKOL INTERNETOWY TCP/IP'] I NIEMA WOGÓLE
    WTEDY BRAMY DOMYŚLNEJ. WSZYSTKO ZADZIAŁA PRAWIDŁOWO JEŚLI WYŁĄCZE ZASILANIE
    WSZYSTKIEGO NARAZ :)) [MODEMA, ROUTERA I SWITCHA] I WŁĄCZE Z POWROTEM ZA OKOŁO
    5 SEKUND :)). ALE CO Z TEGO JAK TO SIE POWTARZA JUSH DOŚĆ CZĘSTO I TRACE
    POWOLI CIERPLIWOŚĆ..., MAM NADZIEJE ŻE JEST JAKIEŚ BARDZIEJ NAUKOWE
    ROZWIĄZANIE TEGO PROBLEMU. KABLE I KARTY SIECIOWE SĄ DOBRE,
    KOMPY SĄ 'CZYSTE'. A MOŻE TO ROUER? ALE JAK SIE UPEWNIĆ? ZA POMOC Z GÓRY
    DZIĘKI. :))

  • 2. Data: 2004-01-10 14:08:11
    Temat: Re: mam problem z netem w sieci LAN. Pomocy!!!
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    W wiadomości <news:052a.000000da.400004dd@newsgate.onet.pl>
    dnia 10 styczeń 2004, RAFAŁ wstukał(a)

    [ciach KRZYK]

    To nie jest problem polskiego internetu. Zacznij od pl.internet.pomoc.

    Cross i FUT tamże
    --
    Tomasz Nycz
    Czasami, z nieznanych przyczyn, powstaje synapsa pomiędzy ośrodkiem

  • 3. Data: 2004-01-10 14:44:20
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...net>

    "RAFAŁ" <k...@o...pl> wrote:
    > MAM NADZIEJE ŻE JEST JAKIEŚ BARDZIEJ NAUKOWE
    > ROZWIĄZANIE TEGO PROBLEMU. KABLE I KARTY SIECIOWE SĄ DOBRE,
    > KOMPY SĄ 'CZYSTE'. A MOŻE TO ROUER? ALE JAK SIE UPEWNIĆ? ZA POMOC Z GÓRY
    > DZIĘKI. :))

    To zapewne przez CapsLocka - inaczej tego się nie da wytłumaczyć.

    --
    *[ ŁT ]*

  • 4. Data: 2004-01-11 14:20:38
    Od: chris <k...@t...pl>

    Użytkownik RAFAŁ napisał:
> [...]
    > ROZWIĄZANIE TEGO PROBLEMU. KABLE I KARTY SIECIOWE SĄ DOBRE,
    > KOMPY SĄ 'CZYSTE'. A MOŻE TO ROUER? ALE JAK SIE UPEWNIĆ? ZA POMOC Z GÓRY

    Mam ten sam router i mam to samo. Choć po pewnych zabiegach w
    ustawieniach routera zawieszanie się jest zdecydowanie rzadsze tak raz
    na miesiąc.

  • 5. Data: 2004-01-11 20:14:53
    Od: futszaK <m...@r...pl>

    On 10 Jan 2004 14:57:50 +0100, "RAFAŁ" <k...@o...pl> wrote:

    >PROBLEM POLEGA NA TYM, ŻE OD BODAJRZE WRZEŚNIA [CZYLI OD MOMENTU JAK
    >ZAŁOŻYLIŚMY SIEĆ] WYSTĘPUJĄ NIELEGULARNIE PRZERWY W NECIE. MAMY SIEC NA

    po pierwsze zadbaj o swoją sieć, postaw server, uruchom HTB czy innego
    shaparda oraz coś co będzie resetowało modem w momencie jego zwisu, a
    przede wszystkim NIE KRZYCZ !!!

    ;P

    futszaK
    598339018 601061867
    Telefon to wynalazek SZATANA !!!

  • 6. Data: 2004-01-11 22:41:33
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > KOMPY SĄ 'CZYSTE'. A MOŻE TO ROUER? ALE JAK SIE UPEWNIĆ? ZA POMOC Z GÓRY
    > DZIĘKI. :))

    Modem sie wiesza. Tez tak mialem z tym modelem ...

    --
    Krzysiek, Krakow