  • Data: 2009-12-20 11:39:04
    Temat: Re: GF4-MX440
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Leszek K." napisał

    > Zacząłem się zastanawiać czy przypadkiem nie masz racji. Wyciągnąłem
    > z pawlacza crt sony i podpiąłem do mojej HD4870. we "wszystkich trybach"
    > zniknęły rozdzielczości panoramiczne. Nie masz racji.

    Mam rację. Bo niczego nie muszę wyciągać z pawlacza, vis-a-vis cały czas
    stoi komputer z XP z 17-ką CRT, z całą pewnością nie panoramiczną ;-) I *po
    odptaszeniu* wspomnianej opcji mam na liście trybów również rozdzielczości
    "panoramiczne", m. in.: 1920x1080, 1600x900, 1400x1060, 1280x720. A
    1680x1050 nie ma ;-)
    W uzupełnieniu: testowane na kartach równie wiekowych, jak wątkotwórcy: ATI
    Radeon 9200/9250 oraz GF Ti 4200. Oraz dodatkowo na Intelu bodajże X3100,
    tego od chipsetu G31.

    JoteR