  • Data: 2011-06-13 21:54:23
    Temat: Re: GDDKiA odstąpiła od umowy z Covec
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-13 21:41, newsy pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg"<f...@p...com> napisał w wiadomości

    > LOL -wszystkie media o tym trąbią a ty twierdzisz że to sensacja i
    > informacja wyssana z palca

    Nie, nie - błąd w założeniach (Twoich). Ja tylko twierdzę, że Twoje
    doniesienia są "sensacyjne", ponieważ nie podpierasz się żadnymi
    faktami, a tylko swoimi opowieściami...

    > Przeraszam panie wszechwiedzący.

    Jeśli już, to przepraszam, a nie jestem wszechwiedzący, tylko poczytałem
    troszkę więcej niż Ty usłyszałeś.

    > PS. Trochę dziwne, że nie odpowiadasz merytorycznie na pytanie bo jestem

    Póki co, to nie ma na co odpowiadać "merytorycznie".

    > "jakimś anonimem" a żeby pogadac o dupie maryni to anomimem już nie jestem
    > :-)

    Jak najbardziej jesteś anonimem, niemniej "anonimowość" nie jest
    czymś z automatu wykluczającym autora rewelacji. Treść i forma czymś
    takim jest.