  • 1. Data: 2009-02-12 18:49:35
    Temat: GCC wyłączenie optymalizacji
    Od: Paweł <p...@n...pl>

    Witam !

    Czy w GCC można wyłączyć optymalizację tylko dla danej funkcji ?
    Chodzi mi rozwiązanie następującego problemu:
    http://ccgi.rowley.co.uk/support/faq.php?do=article&
    articleid=121

    Paweł

  • 2. Data: 2009-02-12 20:48:35
    Temat: Re: GCC wyłączenie optymalizacji
    Od: AK <a...@g...pl>

    Paweł pisze:
> [...]
    >
    > Czy w GCC można wyłączyć optymalizację tylko dla danej funkcji ?
    > Chodzi mi rozwiązanie następującego problemu:
    Z tego co wiem, nie da rady tego zrobic dla pojedynczej funkcji.
    Wyjsciem moze byc wrzucenie tej funkcji do osobnego pliku i wylaczenie
    optymalizcji dla tego pliku.

    Na jakiego proca kompilujesz kod ? Mozesz podac fragment kodu ktory
    generuje ten warning ?

    Pozdr

  • 3. Data: 2009-02-13 00:11:10
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Paweł pisze:

    > Czy w GCC można wyłączyć optymalizację tylko dla danej funkcji ?
    > Chodzi mi rozwiązanie następującego problemu:
    > http://ccgi.rowley.co.uk/support/faq.php?do=article&
    articleid=121

    Właściwą funkcję obsługi przerwania skróć do minimum i wstaw tylko
    wywołanie oddzielnej funkcji, robiącej to co trzeba. Przy pełnej
    optymalizacji kompilator nie powinien już narzekać, gdy kompiluje
    normalną funkcję.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 4. Data: 2009-02-13 06:25:21
    Od: Paweł <p...@n...pl>

    AK pisze:

> [...]
    > optymalizcji dla tego pliku.
    >
    > Na jakiego proca kompilujesz kod ? Mozesz podac fragment kodu ktory

    Procesor to AT91SAM7S64.
    Komunikat pojawia się zawsze jeśli w kodzie pojawi się przerwanie czyli
    ... __attribute__ ((interrupt ("IRQ")));

    Paweł

  • 5. Data: 2009-02-14 11:29:01
    Od: "dziadu" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Adam Dybkowski" <a...@4...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Adam Dybkowski
    > http://dybkowski.net/
    >
    > Uwaga: przed wysłaniem do mnie maila usuń cyfry z adresu.

    volatile ?

    pozdr.
    LB