  • 51. Data: 2017-01-03 18:37:34
    Temat: Re: G1WH
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Mam podpiętą pod radio (było łatwiej niż do stacyjki), w zapalniczce mam
    > cały czas napięcie, więc nie mogę z niej korzystać.

    W skrzynce bezpieczników było łatwiej podpiąć do jednego niż drugiego?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 52. Data: 2017-01-03 21:49:24
    Od: Maciek <n...@x...pl>

    > W skrzynce bezpieczników było łatwiej podpiąć do jednego niż drugiego?

    Sam bym tak wpiął. Zwłaszcza, że są konektory zamiast szybkozłączek nie
    nacinające izolacji oraz żył kabli, można też ominąć lutowanie
    izolowanie czy też u mniej ambitnych "druciarstwo":
    http://tnij.org/satrl7g

    Kilka sekund roboty, obwód do kamery od razu na bezpieczniku.
    Z tego co pamiętam chińczyk podawał prąd bezpieczników złączki max 10A
    więc w drugi obwód dla radia po stacyjce najprościej :)

  • 53. Data: 2017-01-04 10:26:19
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    W dniu 03.01.2017 o 18:30, Mateusz Bogusz pisze:

    > G1WH po dwóch zimach zamontowana na stałe w samochodzie i podpięta pod
    > stacyjkę, działa przez 5 sekund na baterii po odpięci kabla.
    >
    > Zostawcie współczesnego smartfona (wyłączonego) z pełną baterią w
    > samochodzie przy mrozach które idą i sprawdźcie po 3-4 dniach ile
    > baterii zostało.

    u mnie bateria tez padla, ale to pikus..
    gorzej ze czasami wariuje:)

  • 54. Data: 2017-01-04 10:34:12
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 4 Jan 2017 10:26:19 +0100, w <o4if3r$rhi$1@node2.news.atman.pl>, wchpikus
    <w...@w...wp.pl> napisał(-a):

    > u mnie bateria tez padla, ale to pikus..
    > gorzej ze czasami wariuje:)

    Ciekawi mnie dlaczego wy namiętnie kupujecie taki złom.
    Mam w samochodzie starą navi Akirę (ma >9 lat), leży tam cały czas w lecie i
    zimie, podłączona do zapalniczki (czasem się odepnie), potrafi się rozładować
    do totalnego zera. A bateria nadal trzyma (nie wiem ile, ale nie są to
    pojedyczne minuty, stawiam że z 0,5h).

  • 55. Data: 2017-01-04 10:54:28
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

> [...]
    > do totalnego zera. A bateria nadal trzyma (nie wiem ile, ale nie są to
    bo Twoja navi akira kosztowała kiedyś sakiewkę złota plus vat. nasze
    "kamerki" mają mikroskopijną bateryjkę, która w pierwszym projekcie
    miała pozwolić zakończyć zapis pliku na karcie i nic więcej. A w
    specyfikacji pracy kamery jest jak byk od PLUS 5 do 30 stopni...
    ToMasz

  • 56. Data: 2017-01-04 11:01:28
    Od: p...@g...com

    -- Ciekawi mnie dlaczego wy namiętnie kupujecie taki złom.

    cena czyni cuda ... za swoja g1wh dalem ponizej 100 zeta wiec 2-3 lata i do kibla jak
    zacznie robic problemy a chinczyki pewnie znow podbija stawke

    --Mam w samochodzie starą navi Akirę (ma >9 lat)

    9 lat dla elektroniki uzytkowej to wiecznosc ... navi czy dashcam nie ma znaczenia po
    takim czasie to zlom ... ostatnio pociagnalem klona sjcam wersja 1080p wifi, obsluga
    przez apke i to za cale 20 ojro wiec czemu nie ?

    P.

  • 57. Data: 2017-01-04 11:22:11
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 04 Jan 2017 10:54:28 +0100, w <o4iglo$huv$1@dont-email.me>, ToMasz
    <t...@p...fm.com.pl> napisał(-a):

    > bo Twoja navi akira kosztowała kiedyś sakiewkę złota plus vat. nasze

    Moja akira kosztowała bodajże 300 czy 400zł, czy to worek złota?

  • 58. Data: 2017-01-04 11:23:37
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 4 Jan 2017 02:01:28 -0800 (PST), w
    <6...@g...c
    om>,
    p...@g...com napisał(-a):

> [...]
    po takim czasie to zlom ... ostatnio pociagnalem klona sjcam wersja 1080p wifi,
    obsluga przez apke i to za cale 20 ojro wiec czemu nie ?

    To mam ją wyrzucić mimo że działa? Nawiguje, programy (WinCE -- AutoMapa)
    chodzą bez zarzutu itp.

  • 59. Data: 2017-01-04 11:56:00
    Od: p...@g...com

    --To mam ją wyrzucić mimo że działa? Nawiguje, programy (WinCE -- AutoMapa)
    chodzą bez zarzutu itp.

    przeciez napisalem "i do kibla jak zacznie robic problemy" ... sam mam dwa navi-trupy
    garmina: c510 i jakies nüvi ... pierwszy pozyczalem w rodzinie ale byly reklamacje ze
    mapy nieaktualne a nüvi ma ekran dotykowy ktory drewnianego palucha wymaga ... teraz
    uzywam wbudowanej navi a na dziwne przypadki jest smartfon i google maps z natezeniem
    ruchu ...

    P.

  • 60. Data: 2017-01-04 14:22:45

    Wed, 4 Jan 2017 02:56:00 -0800 (PST), w
    om>,
    p...@g...com napisał(-a):

> [...]
    wymaga ... teraz uzywam wbudowanej navi a na dziwne przypadki jest smartfon i google

    Nie o to chodzi.
    Chodzi o to po co kupować taki złom, w którym bateria tak krótko wytrzymuje?
    Raczej zanotować, by nigdy czegoś takiego nie kupować.