  • 61. Data: 2017-01-04 14:55:07
    Temat: Re: G1WH
    Od: p...@g...com

    --Chodzi o to po co kupować taki złom, w którym bateria tak krótko wytrzymuje?

    jak juz wspomnialem to tzw syndrom CCC

    --Raczej zanotować, by nigdy czegoś takiego nie kupować.

    g1wh to przedmiot kultu, kto nie kupil ten przegral zycie :-)

    P.

  • 62. Data: 2017-01-04 15:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik szerszen s...@t...pl ...

    > Nie prawdą jest jakoby. Nagrywa określony czas, chyba około 20/30
    > sekund, nie jestem pewien czy można go zmieniać, musiałbym sprawdzić.

    To chyba jakies powielane kłamstwo albowiem:
    https://www.youtube.com/watch?v=UtCRDzcWTbU&feature=
    youtu.be&list=PLWb1jIrv
    NpnaJ-KFfONh3IUmBKxByChTa
    http://tiny.pl/gdddk

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

  • 63. Data: 2017-01-04 16:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik p...@g...com ...

    > --Raczej zanotować, by nigdy czegoś takiego nie kupować.
    >
    > g1wh to przedmiot kultu, kto nie kupil ten przegral zycie :-)

    Ok, to jaką kamerkę proponujecie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert

  • 64. Data: 2017-01-04 16:02:02
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2017-01-03 18:37, Mateusz Bogusz wrote:

    > W skrzynce bezpieczników było łatwiej podpiąć do jednego niż drugiego?

    No jakoś nie bardzo, bliżej mi było do radia, a o wynalazku, przywołanym
    przez Maćka niżej, nie wiedziałem.

  • 65. Data: 2017-01-04 17:51:45
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-01-04 o 11:22, r...@k...pl pisze:

    > Moja akira kosztowała bodajże 300 czy 400zł, czy to worek złota?

    Mam navi Beckera 7827, też ma lat... jest z 2009 jak patrzę, i trzyma
    bateria te pół godziny.
    Jak kupowałem Beckera w promocji dałem 110 funtów, w Polsce ponad
    1000zł. Kupowałem też wtedy Manty 020 i coś tam z Biedronki, ale padały
    po kilkunastu tygodniach pracy, Manta w Niemczech na autostradzie gubiła
    się po przekroczeniu 160km/h. Biedronkowe cudo się wysypało kompletnie i
    oddałem po 2 tygodniach.

    Teraz jakbym chciał kupić taki współczesny odpowiednik tego 7827, to
    musiał bym kupić Becker active.5 LMU.
    Popatrz cenę i porównaj z takim gocleverem.

    A temat idzie wokół poszukiwań czegoś za 250zł.
    Owszem,można kupić takie Mio MiVue 688 i będzie gites jakość wykonania.

    --
    Irokez

  • 66. Data: 2017-01-04 17:57:36
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-01-04 o 16:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik p...@g...com ...

    > Ok, to jaką kamerkę proponujecie?

    za ile?

    Ja kupiłem swego czasu MiVue 358 za 450PLN i działa do dziś. Można było
    wtedy za 199 w markecie też wyrwać wynalazki.
    Ostatnio tak skusiłem się na promocyjną za 69zł aby zobaczyć co to
    warte. Oddałem na drugi dzień jak zobaczyłem że linie proste na jezdni
    wyświetla na zarejestrowanym obrazie zygzakowe. O tablicy zapomnij, to
    znaczy widać że jest, a cyfry widać jak masz ją metr przed maską.

    --
    Irokez

  • 67. Data: 2017-01-04 18:07:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości
    >Nie o to chodzi.
    >Chodzi o to po co kupować taki złom, w którym bateria tak krótko
    >wytrzymuje?
    >Raczej zanotować, by nigdy czegoś takiego nie kupować.

    Nawigacja samochodowa ?
    A jakie to ma znaczenie ile bateria wytrzymuje ?
    Nawet jesli dlugo, to i tak sie kiedys skonczy i trzeba bedzie
    ladowac.
    A gniazdko do zasilania obok jest i zaden problem podlaczyc.

    Chyba zreszta zadna z tych samochodowych nie miala jakies rewelacyjnej
    baterii, bo i po co - gniazdko do zasilania przeciez jest tuz obok.
    Ta bateria to potrzebna glownie po to, zeby nawi sie nie resetowala
    przy wypadnieciu kabelka - minuta czy dwie by wystarczyly.

    Przydaloby sie do zwiedzania pieszego obcych miast ... i wtedy
    wychodzi, ze zadna dlugo nie dziala :-)

    A wracajac do Akiry - jak kupowales, to wiedziales, ze po 9 latach
    dobra bedzie ?
    Kota w worku kupiles, akurat dobry byl.

    Gdzies do tego dochodzi kwestia aktualizacji map - Akira w Biedronce
    byla tania, ale subskrypcja Automapy kosztuje drogo (pomijajac tych,
    co uzywaja za darmo).
    A z innymi to roznie bywalo.

    J.

  • 68. Data: 2017-01-04 18:56:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Irokez n...@w...pl ...

    > A temat idzie wokół poszukiwań czegoś za 250zł.
    > Owszem,można kupić takie Mio MiVue 688 i będzie gites jakość wykonania.

    No własnie.
    Ale tu masz 3 za 1.
    A problmem nie jest zła jakosc wykonania tylko padająca baterią która mozna
    wymienic za 25zł...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,

  • 69. Data: 2017-01-04 21:28:25
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 4 Jan 2017 18:07:30 +0100, w <586d2bd7$0$5140$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Nawigacja samochodowa ?
    > A jakie to ma znaczenie ile bateria wytrzymuje ?

    Czasem ma, np. chcesz sobie poplanować trasę i robić to niekoniecznie w aucie
    czy na kablu.
    Używałem też jej w czasie wędrówek pieszych.

    > A wracajac do Akiry - jak kupowales, to wiedziales, ze po 9 latach
    > dobra bedzie ?
    > Kota w worku kupiles, akurat dobry byl.

    To fakt.
    Ale jakbym wiedział, że w moim sprzęcie bateria po 2 latach będzie kaplicą, to
    w ogóle czymś takim nie zainteresował się.

  • 70. Data: 2017-01-04 21:46:49
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-01-04 o 18:07, J.F. pisze:

> [...]
    > wypadnieciu kabelka - minuta czy dwie by wystarczyly.
    >
    > Przydaloby sie do zwiedzania pieszego obcych miast ... i wtedy wychodzi,

    Hm, jedna z moich najstarszych nawigacji to PDA Fujitsu-Siemens Pocket
    Loox N560, kupiony zaraz jak tylko się pojawił na rynku. Wcześniej
    miałem jakiegoś Della.
    Tego N560 używałem też do pieszych wędrówek. OIDP można było na
    spokojnie przejść Dolinę Chochołowską w obie strony i jeszcze zostawało
    sporo akumulatora.
    Ale to był ponoć jeden z bardziej udanych modeli.
    Zresztą można do niego było kupić "grubą" baterię, gdyby ktoś
    potrzebował tupać gdzieś cały dzień.

    A teraz navi nie dość, że są ograniczone (rolę typowych PDA przejęły
    smartfony; navi nie mają Win Mobile tylko WinCE), to najczęściej są z
    wbudowaną na stałe baterią. Ciężko je rozebrać, w środku bywają jeszcze
    sklejane dwustronnymi taśmami lub zalewane termo-glutem.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam