-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Uncle Pete <4...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: G1WH
Date: Sun, 1 Jan 2017 14:25:23 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 14
Message-ID: <o4b003$msj$1@node2.news.atman.pl>
References: <X...@1...0.0.1>
<o48id4$d29$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-73-67-176.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1483277123 23443 89.73.67.176 (1 Jan 2017 13:25:23 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 1 Jan 2017 13:25:23 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.6.0
In-Reply-To: <o48id4$d29$1@node2.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2596367
[ ukryj nagłówki ]On 2016-12-31 16:21, Chris wrote:
> W dniu 31.12.2016 o 12:00, Budzik pisze:
>> Na szczescie widze, ze zniknał oszust, ktory sprzedawał g1wht jako g1wh
>
> A jak ma się G1WC w stosunku do G1WH ?
> Ten sam procek, ta sama matryca, różnica to kondensator zamiast
> akumulatora.
>
Po kilku dniach nieużywania resetuje się zegar. Pisałem niedawno o tym.
Mój egzemplarz po ok. roku eksploatacji po dłuższej przerwie także nie
zawsze się włącza. Trzeba go odłączyć od zasilania i ponownie włączyć.
Może to defekt konkretnego egzemplarza.
Następne wpisy z tego wątku
- 01.01.17 16:58 j...@i...pl
- 01.01.17 16:59 j...@i...pl
- 01.01.17 17:00 Budzik
- 01.01.17 17:36 Uncle Pete
- 01.01.17 18:00 Budzik
- 01.01.17 18:52 Irokez
- 01.01.17 18:55 Tomasz Pyra
- 01.01.17 20:59 r...@k...pl
- 01.01.17 21:12 tck
- 01.01.17 21:16 ToMasz
- 01.01.17 21:24 r...@k...pl
- 01.01.17 22:03 j...@i...pl
- 01.01.17 22:23 Uncle Pete
- 01.01.17 23:00 Yogi\(n\)
- 01.01.17 23:30 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=