  • Data: 2016-12-31 18:21:10
    Temat: Re: G1WH
    Od: Chris <x...@x...xxx> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.12.2016 o 18:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Chris x...@x...xxx ...

    > Z tego co czytam to własnie aku vs kondensator.
    > Niby pisza ze aku gorszy bo z biegiem czasu jego pojemnosc spada etc.
    > Z drugiej jedna co za róznica skoro kondensator trzyma raptem kilka
    > sekund...

    Zastanawiam się bo w niedalekiej przyszłości zamierzam kupić kamerkę a w
    samochodzie i tak jej nie mam zamiaru zostawiać ze względu na polskie
    społeczeństwo i lepkie ręce co poniektórych. Do tego z powodu
    zanikającej dostępności G1WH zastanawiam się czy nowy model G1WC będzie
    tak samo dobry jak stary.

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl