  • Data: 2009-07-02 09:22:52
    Temat: Re: G1 za 49zł .... ciekawa oferta
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Możesz napisać coś wiecej?

    ssh a wiec i scp oferuje mi mozliwosc kopiowania plikow na ten przyklad.
    Ustawienie uprawnien, konfiguracje reczna paru rzeczy.

    > I tak samo prosze o odpowiedź:

    WIndows Mobile przynajmniej moj moge zapchac do zawieszenia samym
    uruchamianiem aplikacji. Aplikacje potrafia zawisnac zajmujac CPU przez
    co nie da sie ich zamknac inaczej niz reset. Aplikacje domyslnie zostaja
    w tle zuplenie nie potrzebnie smiecac. WM zostawiony sam sobie bez
    wylaczania po 14-21 dniach zawisnie z powodu fatalnego sprzatania po
    sobie i uruchomionych aplikacjach. Wiem ze byc moze czesciowa winne sa
    aplikacje ale system sobie nie radzi. W iphonie jest bardziej
    restrykcyjne SDK a w Androdzie to aplikacje dzialaja w sandboxie wiec
    nie maja prawa nawet musnac systemu

    Swoja droga Vista mnie zaskoczyla .... okienkiem ze od 7dni nie
    restartowalem komputera i zeby to zrobic.