  • Data: 2009-06-20 09:47:07
    Temat: Re: G1 za 49zl .... ciekawa oferta
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 19 Jun 2009 19:12:45 +0200, ToMasz wrote:
    >Albo mózg Ci wyparował, albo jesteś trolem nad trole. JA Ci to
    >wytłumacze, jak dziecku 5 letniemu. Świat produluje urzadzenia, fajne,
    >rozbudowane, wszystkomające. Idealnie jest, kiedy nabywca wykorzystuje
    >je w 100%. Czy to urządzenie musi być skomplikowane? NIE. Ważne zęby
    >było skrojone na miare, i dobrze używane. Czy to młotek, czy kosiarka,
    >czy pralka czy komputer. Im wieksza komplikacja, i wielozadaniowość tym
    >trudniej wykorzystać w 100%. JEdnak jeśli stopien wykorzystania jest
    >nikły, to albo użytkownik jest szpanerem, i kupił sobie samolot którym i
> [...]

    Albo potrzebuje jednej funkcji, wiec sobie kupil urzadzenie ktore ja
    posiada. A pozostalych 99 nie potrzebuje .. ale nie ma produktu ktory
    ma tylko ta jedna.

    >Albo tez jest głąbem, (ewentualnie w swoich
    >oczach jest znacznie inteligentniejszy niż jest naprawde) i poprostu
    >urządzenia wykorzystać nie potrafi.

    Bo np nie chce mu sie przeczytac 1000 stronnicowej instrukcji.
    Co zreszta producenci zauwazaja, instrukcje sa cienkie i nie zawieraja
    nic.

    Niestety - mikroprocesor to nie mlotek, i mozliwosci ma jakby
    nieograniczone. A przynajmniej na tyle szerokie ze dzis juz trudno
    wybrac komorke, telewizor, czy aparat fotograficzny.
    A na swiadomy wybor to praktycznie nie ma szans - jak uzyskasz pelna
    informacje ?

    >Natomiast iPhone do niedawna był nielicznym urządzeniem które nie dawało
    >sie w 100% wykorzystać, bo miało sztucznie ograniczoną funkcjonalność.
    >GPS bez nawigacji.

    Historia GPS bez nawigacji ma 20 lat, a nawet wiecej.
    I nawet dzis nie wiadomo czy lepszy produkt z gotowa nawigacja, czy
    program masz sobie sam wybrac i dokupic.

    A tytulowy G1 nawigacje ma ?

    J.