  • 1. Data: 2009-08-05 10:09:20
    Temat: [Fwd: wybór rutera]
    Od: "P.K.D" <g...@g...com>

    Witam.

    Bardzo bym prosił grupowiczów o pomoc w wyborze routera. Kompletnie się
    na tym nie znam - będzie to mój pierwszy tego typu zakup. Router
    potrzebny gdyż kupiłem laptopa no i chciałbym też na nim mieć internet
    (przez wifi). Pytałem się już netii jaki router powiedzieli tylko, że
    router ma być w standardzie ANEX A i technologii ADSL. Ze strony netii
    doczytać można jeszcze takie szczegóły:

    * dla linii kablowych :
    * modemo-router ADSL z ANNEX A
    * obsługa PPPoE
    * dla linii radiowej WiMax
    * router Ethernetowy z klientem PPPoE

    Chodzi o jakiś tani router w granicach 100 złoty - ale żeby można było
    wpiąć z niego internet przez kabel do komputera stacjonarnego, no i
    oczywiście, żeby w drugim pokoju (jakieś 5 metrów od stacjonarnego) był
    możliwy do odebrania internet przez wi-fi :)

    Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi.

    --
    Life is great, but still... we're all trapped. Each of us is stuck being
    who we are. Sometimes we fight to change ourselves, but ultimately this

  • 2. Data: 2009-08-05 14:07:27
    Temat: Re: [Fwd: wybór rutera]
    Od: "P.K.D" <g...@g...com>

    W dniu 2009-08-05 12:09, P.K.D pisze:
> [...]
    > oczywiście, żeby w drugim pokoju (jakieś 5 metrów od stacjonarnego) był
    > możliwy do odebrania internet przez wi-fi :)

    Już mi polecono dobry router, który spełnia te wymagania. Proszę
    moderatora o zamknięcie tematu.

  • 3. Data: 2009-08-05 14:11:06
    Temat: [OT] Re: [Fwd: wybór rutera]
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2009-08-05 16:07, P.K.D pisze:

    > Już mi polecono dobry router, który spełnia te wymagania. Proszę
    > moderatora o zamknięcie tematu.

    To jest niemoderowana grupa dyskusyjna a nie forum. Tu nie ma
    moderatora, a tematów się nie zamyka. Najwyżej same umierają :)

  • 4. Data: 2009-08-05 15:35:56
    Od: "Krzysztof Kucharski" <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Użytkownik "P.K.D" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    [...]
    [...]
    > Już mi polecono dobry router, który spełnia te wymagania.
    [...]

    Będę wdzięczny, jeżeli podzielisz się uzyskaną poradą. Sam szukam czegoś
    podobnego. Do tej pory zastanawiałem się nad LINKSYS WAG200G. Jeżeli
    doradzono Tobie coś tańszego - z przyjemnością poczytam o tym.

    Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski

  • 5. Data: 2009-08-05 16:11:04
    Od: "P.K.D" <g...@g...com>

> [...]
    > podobnego. Do tej pory zastanawiałem się nad LINKSYS WAG200G. Jeżeli
    > doradzono Tobie coś tańszego - z przyjemnością poczytam o tym.

    Oczywiście, służę pomocą.

    Ten
    http://allegro.pl/item705410726_avm_7170_angielski_w
    fi_dsl_10xsip_okazja_na_wiosn.html
    jest podobno najlepszy z najlepszych w przedziale cenowym, który podałem
    :) Na razie nie kupiłem, spytałem póki co o annex A jak będzie to kupuje.