  • 1. Data: 2005-05-11 20:07:16
    Temat: Futuro Lublin ...........
    Od: "Marcin Gontarz" <N...@n...pl>

    Lącze magnus 4
    Trzeba scinac do 3 mega aby czasy byly
    sensowne. Mało tego .. przy zbiciu ruchu
    do poziomu 3 megabitow na 3 hopie czasy
    standardowe to 80 - 170 ms.

    Czy jestem osamotniony w swoich cierpieniach ?

    Marcin "MrG" Gontarz
    mbx : mrg(at)nowanet.pl | web : www.nowanet.pl
    gsm : 506 33 11 69 | gad : 3864459 | icq : 19032134

  • 2. Data: 2005-05-11 20:25:13
    Temat: Re: Futuro Lublin ...........
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Marcin Gontarz wrote:
> [...]
    > do poziomu 3 megabitow na 3 hopie czasy
    > standardowe to 80 - 170 ms.
    > Czy jestem osamotniony w swoich cierpieniach ?

    Po pierwsze sprawdź i ew. pomęcz ich o zakontraktowanie przepływności łącza
    w warstwie IP, nie w ATM. Po drugie takie atrakcje może serwować przeciążony
    sektor LMDS, a z tym będzie większa gimnastyka, bo jak Tobie poprawią, to
    komuś zepsują i kółko się zamyka.

    --
    TOM
    AS33868 MAN Administrator

  • 3. Data: 2005-05-11 20:33:56
    Od: kamil kapturkiewicz <h...@S...wp.pl>

    Marcin Gontarz wrote:

> [...]
    > do poziomu 3 megabitow na 3 hopie czasy
    > standardowe to 80 - 170 ms.
    >
    > Czy jestem osamotniony w swoich cierpieniach ?

    nie strasz ludzi, wlasnie z nimi podpisalem umowe na 8Mbit od czerwca
    (po IP). tyle ze radiolinia.

    pozdro.

  • 4. Data: 2005-05-11 20:37:03
    Od: "Marcin Gontarz" <N...@n...pl>

    > Po pierwsze sprawdź i ew. pomęcz ich o zakontraktowanie przepływności
    > łącza w warstwie IP, nie w ATM.
    Tak mam

    > Po drugie takie atrakcje może serwować przeciążony sektor LMDS, a z tym
    > będzie większa gimnastyka, bo jak Tobie poprawią, to komuś zepsują i kółko
    > się zamyka.
    ehh

  • 5. Data: 2005-05-11 20:47:00
    Od: "Marcin Gontarz" <N...@n...pl>

    > nie strasz ludzi, wlasnie z nimi podpisalem umowe na 8Mbit od czerwca
    > (po IP). tyle ze radiolinia.
    >
    > pozdro.

    A ja mam 4 mega po IP
    3,6 mega leci do mnie
    2,5 mega leci odemnie
    i czas na laczu to 170

    Cuda wianki.

  • 6. Data: 2005-05-11 21:00:34
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Marcin Gontarz wrote:
    > A ja mam 4 mega po IP
    > 3,6 mega leci do mnie
    > 2,5 mega leci odemnie
    > i czas na laczu to 170
    > Cuda wianki.

    A... No to mów tak od razu :) Sumarycznie zatem masz ponad 6Mbit do
    przepchania, a radyjko Alcatelowe ma half-dupleksowy interfejs 10Mbit...

  • 7. Data: 2005-05-11 21:32:24
    Od: "Marcin Gontarz" <N...@n...pl>

    > A... No to mów tak od razu :) Sumarycznie zatem masz ponad 6Mbit do
    > przepchania, a radyjko Alcatelowe ma half-dupleksowy interfejs 10Mbit...

    Ruch jest rozbity na 2 porty ... wiec nic tu sumować nie trzeba
    4 mega up i 4 mega down.

  • 8. Data: 2005-05-11 21:47:33
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Marcin Gontarz wrote:

    > Ruch jest rozbity na 2 porty ... wiec nic tu sumować nie trzeba
    > 4 mega up i 4 mega down.

    No to w takim razie wychodzi na zapchany sektor... A masz tak od zawsze, czy
    nagle się zepsuło?

  • 9. Data: 2005-05-12 07:00:49
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Marcin Gontarz napisał(a):
> [...]
    > do poziomu 3 megabitow na 3 hopie czasy
    > standardowe to 80 - 170 ms.
    >
    > Czy jestem osamotniony w swoich cierpieniach ?

    inni maja podobnie
    tyle ze takie pingi na 1 hopie
    wniosek z tego taki, ze jesli futuro to po dedykowanej radiolini

    --
    Mateusz

  • 10. Data: 2005-05-12 14:57:51
    Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka)

    On Wed, 11 May 2005 22:07:16 +0200 I had a dream that Marcin Gontarz
    <N...@n...pl> wrote:
    >Lącze magnus 4
    >Trzeba scinac do 3 mega aby czasy byly
    >sensowne. Mało tego .. przy zbiciu ruchu
    >do poziomu 3 megabitow na 3 hopie czasy
    >standardowe to 80 - 170 ms.

    Masz LMDS? Styk 10Mbps HD? Zobacz, czy to nie jest wąskie gardło.

    --
    Grzegorz Janoszka