  • Data: 2016-12-31 22:58:31
    Temat: Re: FullHD a HDready na 5", zauważacie różnicę??
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.12.2016 o 15:07, Yerine Ictimai pisze:

    > Właśnie w sklepie salonie Sony jak widzę są wystawione różne
    > modele Xperia, obok siebie, można popróbować, porównać, i są
    > sobie obok siebie AquaM4 i M5.
    > Powiem że mam dobry wzrok ale przyglądam się obu wyświetlaczom
    > uważnie i mam problem żeby zauważyć przewagę FullHD na
    > wyświetlaczu 5".
    > A Wy? ;)

    Napisz najpierw o jakim DPI mówimy. Moda na wyższe cyferki, daje nam do
    rąk telefony które mają powyżej 400 dpi, gdy jeszcze niedawno na
    monitorach królowało 96 dpi. moda taka. Wielu Ci napisze że wyższa
    rozdzielczość, to gładsze czcionki i większa ilość informacji. co z tego
    jeśli tych informacji juz tak czy siak nie widać? Może inaczej. widać
    różnice, da się ją wykryć, ale w sposób wymierny skorzystać? Już od
    dawna nie.

    ToMasz