  • 21. Data: 2019-10-31 08:26:52
    Temat: Re: Full HD
    Od: marek <m...@w...pl>

    Dnia Wed, 30 Oct 2019 20:13:58 +0100, heby napisał(a):

    > 0B.
    >
    > Dodatkowo potrzeby jest CPU posiadając wystarczającą moc obliczeniową
    > albo GPU pozwalajacy na dekodowanie H.264 lub H.265. Coraz częsciej
    > potrzebny jest dekoder VP9 a w przyszłosći AV1. Co oznacza że nalezy
    > zainwestować w kartę graficzną z techonlogią OpenCL bo tam istnieje cień
    > szansy na odpowiednią wydajność a najlepiej kilkoma innymi technologiami
    > do dekodowania video albo w bardzo mocny CPU.
    >
    > Nie, PIII się nie nada. Nawet 700MHz.

    Jasne...
    w tym wątku wzięty już był pod uwagę "kadłubek" z 2x PIV@3GHz...
    ale jak już zdążyłeś udowodnić w innym wątku... fantazjujesz.
    Zajmij się lepiej... "swoimi klimatami".

  • 22. Data: 2019-10-31 10:32:14
    Od: marek <m...@w...pl>

    Dnia Wed, 30 Oct 2019 17:57:23 +0100, LOLek napisał(a):

    > Raspberry Pi od wersji 2 wzwyż i postawić na niej Kodi.
    > Ja mam podpięte pod TV Samsung jako domowe centrum rozrywki, nawet
    > pilotem od Samsunga da się tym sterować.
    > Najbardziej eleganckie rozwiązanie jeżeli chodzi o wielkość oraz pobór
    > prądu.

    Jednym słowem przerobiłeś zwykłego Samsunga na "SMART TV po HDMI".
    Przypomnij jeszcze dlaczego "nie przez każde HDMI" da się sterować TV
    z poziomu RPi. I na co zwrócić uwagę kupując TV bez SMART, ale wyposażony
    już w HDMI. Tak wiemy wszyscy, że to już "złom".

  • 23. Data: 2019-10-31 11:09:55
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 30 Oct 2019 14:05:24 +0100, ToMasz <N...@o...pl>
    wrote:
    > trochę trolujesz. Możemy się pobawić, w odkopywanie starych
    > laptopów i
    > "odpalać" Twój film w hd. może się jednak zdarzyć, ze inny film hd
    > będzie inaczej zakodowany i już będą problemy z odtwarzaniem.

    Czy zasada "jak mplayer nie odtworzy to już nic nie odtworzy"
    przestała obowiązywać?
    Jeśli wybrany CPU/GPU da radę to mplayerem odtworzy wszystko.

    --
    Marek

  • 24. Data: 2019-10-31 11:24:52
    Od: marek <m...@w...pl>

    Dnia Wed, 30 Oct 2019 16:58:42 +0100, ToMasz napisał(a):

    > zapytałem google o to co Ty chcesz wiedzieć:\
    > https://www.pcformat.pl/Komputer-do-filmow-HD,a,1080
    > pod koniec artykułu piszą że wystarczy
    > Athlon X2 4400+
    > w google wpisałem powyższą frazę i dodałem słowo passmark. oto wynik:
    > https://www.cpubenchmark.net/cpu.php?cpu=AMD+Athlon+
    64+X2+Dual+Core+4400%2B&id=80
    > ten procesor ma, osiągną w pewnym teście 1145 punktów, co na dzisiejsze
    > standardy jest żenadą
    > wspomniany w artykule core duo niewiele więcej bo 1157 punktów.
    > https://www.cpubenchmark.net/cpu.php?cpu=AMD+Athlon+
    64+X2+Dual+Core+4400%2B&id=80
    > masakra.
    >
    > A z innej beczki. jakbyś wziął stary telefon komórkowy, z wyjściem TV i
    > wejściem na pendriva?
    >
    > ToMasz

    Ty piszesz o Athlonie, z jakimś pedalskim oznaczeniem 4400+,
    którym to oznaczeniem brandzluje się jego producent,
    sugerując jakie to wydajne są jego procesory,
    a ja miałem na myśli dwuprocesorowego laptopa z PIV,
    gdzie każdy z 2 proc., z osobna, ma dokładnie 3,00 GHz,
    bez jakiś pedalskich "+"-ów.

  • 25. Data: 2019-10-31 11:29:38
    Od: cezar <c...@t...pl.nospam>

    On 31/10/2019 10:24, marek wrote:
    > a ja miałem na myśli dwuprocesorowego laptopa z PIV,
    > gdzie każdy z 2 proc., z osobna, ma dokładnie 3,00 GHz,

    Podaj przykład takiego CPU/Laptopa

    c.

  • 26. Data: 2019-10-31 11:34:43
    Od: marek <m...@w...pl>

    Dnia Thu, 31 Oct 2019 10:29:38 +0000, cezar napisał(a):

    > Podaj przykład takiego CPU/Laptopa
    >
    > c.

    A po co?

  • 27. Data: 2019-10-31 11:37:19
    Od: marek <m...@w...pl>

    > Podaj przykład takiego CPU/Laptopa
    >
    > c.

    Chcesz kupić?

  • 28. Data: 2019-10-31 11:43:34
    Od: cezar <c...@t...pl.nospam>

    On 31/10/2019 10:37, marek wrote:

    > Chcesz kupić?

    Tak. Interesują mnie "Dwuprocesorowe laptopy z PIV"

    c.

  • 29. Data: 2019-10-31 11:55:27
    Od: marek <m...@w...pl>

    Dnia Thu, 31 Oct 2019 10:43:34 +0000, cezar napisał(a):

    > Tak. Interesują mnie "Dwuprocesorowe laptopy z PIV"
    >
    > c.

    Masz do wyboru:
    1) Klasyk 0F - 0-ówka jak po wyjściu z Fabryki z XP H PL, a instalka na
    ukrytej partycji, jak po wyjściu z fabryki.
    2) Modowany LN - na ukrytej/lub dowolnej innej partycji Linux Normalny
    do wyboru /Slackware, Debian/, reszta jak w w pkt 1),
    3) Modowany LL - na ukrytej/lub dowolnej innej partycji Linux Live
    do wyboru /Slackware, Debian/, reszta jak w pkt 1)

    Podaj numer (1,2,3) i cenę jaką jesteś w stanie zaoferować.

  • 30. Data: 2019-10-31 12:22:50
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Tak. Interesują mnie "Dwuprocesorowe laptopy z PIV"

    To troll albo przygłup jest...