  • 31. Data: 2022-01-27 14:19:57
    Temat: Re: Froga złapali ;).
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 26 Jan 2022 22:57:20 +0100, ii wrote:
> [...]
    ny-w-londynie-uciekl-z-polski-przed-wiezieniem,nId,5
    793433#crp_state=1

    Jesli w ogole ... to z rok?
    Sady teraz nierychliwe, szybko go przedterminowo nie zwolnią :-)

    Jak go Anglicy wydalą, to pojdzie, prosto do wiezienia przywiozą.

    Na razie to chyba pare biletow lotniczych, ale to przeciez na chwałe
    LOT :-)

    > A, i jeszcze:
    > 4. czy był inwigilowany Pegasusem :-)

    Kto wie, moze to najwazniejsze pytanie :-)

    J.

  • 32. Data: 2022-01-27 16:56:00
    Od: K <n...@e...com>

    On 27/01/2022 13:16, J.F wrote:
    ny-w-londynie-uciekl-z-polski-przed-wiezieniem,nId,5
    793433#crp_state=1

    > No i co - wydadza, czy brytyjski sad dojdzie do wniosku, ze 1.5 roku
    > za szybka jazde, to niesprawiedliwy wyrok? :-)
    >
    > Czy moze w UK jak najbardziej sprawiedliwy ?
    >
    > J.

    Za tego typu akcje to w UK by siedzial na 100%. Dodatkowo stracilby
    uprawnienia na bardzo dlugo jesli nie do konca zycia. Policja lubi tutaj
    czatowac pod domami takich co to maja zakaz, a istnieje
    prawdopodobienstwo, ze go lamia.

  • 33. Data: 2022-01-27 17:42:17
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 27.01.2022 o 16:56, K pisze:

> [...]
    > uprawnienia na bardzo dlugo jesli nie do konca zycia. Policja lubi tutaj
    > czatowac pod domami takich co to maja zakaz, a istnieje

    A myślisz, że nasza Policja to by nie czatowała? Tylko po co się narobić
    skoro sąd takiego dziada uniewinni?
    W zeszłym roku w mojej miejscowości policjanci się nie pierdolili i do
    gościa, o którym wiedzieli, że ma zakaz i nie zatrzymał się do kontroli
    strzelali normalnie z broni. Co prawda tylko w opony samochodu, a nie od
    razu na wysokości łba, ale zawsze to jakiś progres.

  • 34. Data: 2022-01-28 07:16:05
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 27-01-2022 o 17:42, nadir pisze:

    > A myślisz, że nasza Policja to by nie czatowała? Tylko po co się narobić
    > skoro sąd takiego dziada uniewinni?

    Zależy jakie mu się zarzuty postawi.....