eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmFresh a odwołanie promocji, czyli migracja grupyRe: Fresh a odwołanie promocji, czyli migracja grupy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.gigane
    ws.com!nntp.giganews.com!postnews.google.com!e38g2000yqa.googlegroups.com!not-f
    or-mail
    From: adp <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Fresh a odwołanie promocji, czyli migracja grupy
    Date: Fri, 20 Mar 2009 07:56:40 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 18
    Message-ID: <f...@e...googlegroups.com>
    References: <l...@4...net>
    <gpufpk$ftj$1@news.interia.pl>
    <1...@4...net> <gq05v6$qb6$1@news.onet.pl>
    <swru1e0eore0$.a049qnb16ivs.dlg@40tude.net> <gq07n2$ui$1@news.onet.pl>
    <1aexyj4a424th.12vmxbsydxad2$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 195.205.243.130
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1237561000 3890 127.0.0.1 (20 Mar 2009 14:56:40 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Fri, 20 Mar 2009 14:56:40 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: e38g2000yqa.googlegroups.com; posting-host=195.205.243.130;
    posting-account=IMsykQoAAACTGtZDDno-wMSZASGTUaJ3
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; .NET CLR
    2.0.50727),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:966512
    [ ukryj nagłówki ]

    > >    A z tą zmianą numeru... Nawet jak spotkasz emeryta, do którego dzwoni
    > > ktoś raz na rok, to on numeru nie zmieni, bo ma wieeelu znajomych,
    > > którzy ten numer znają. Nie zadzwoni do nich i nie poinformuje o
    > > zmianie, bo on do nich telefonu nie zna. Ale oni, jakby po latach
    > > chcieli zadzwonić, to muszą mieć jego numer.

    No i tutaj jest moim zdaniem jakies nieporozumienie. Przeciez w
    interesie operatorow byloby, aby za darmo uruchomic automatyczne
    powiadamianie, iż dany abonent zmienil numer na taki a taki. Koszt
    odsluchania komunikatu milej pani (automat) bylby przeciez zyskiem
    operatora, a dzwoniacy moglby spokojnie odnalezc "emeryta". A "emeryt"
    moglby sie czuc komfortowo, nie przywiazany do operatora na sile
    ("znajomi nie dowiedza sie nawet, gdzie mnie pochowano").
    Jedynie przeciwwskazanie to powtorne zagospodarowanie wygaslego
    numeru, ale tego sie chyba na razie nie praktykuje.

    Czy zle mysle?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: