    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: FreestyleLibre -- tylko trochę ;) OT
    Date: Sun, 13 Aug 2023 14:49:42 +0200
    <ua16on$3hul3$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <ub2nog$4np$1$Akarm@news.chmurka.net>
    <ub2uul$d72e$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <r...@4...net>
    <ub8p9l$ijun$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <1nq25g8ewr5of$.ajo18af12tlk.dlg@40tude.net>
    <ub8um7$iop1$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <jhlhknq8e6y0.ch7qc2nr1w5h$.dlg@40tude.net>
    <ub9rrj$jlmh$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <1okj5uae15nsd$.8050v7n41mcc.dlg@40tude.net>
    <uba5bh$jucg$1@portraits.wsisiz.edu.pl>

    On Sun, 13 Aug 2023 10:46:54 +0200, LordBluzg®🇵🇱 wrote:
    > W dniu 13.08.2023 o 10:34, J.F pisze:
    > [...]
    >
    > Nie kombinuj, cykl to może być co minutę, czyli tak jak pluje sensor.

    SMS na pewno nie są cykliczne :-)

    > Nie. Na przykład mam powiadomienia z Pushover i mam ich z 100 dziennie.
    > Mogę je kasować ale się grupują pod jednym polem i mi to nie
    > przeszkadza. Mało tego, można wprowadzić, że nie co minutę a co 10 minut
    > jest powiadomienie, lub co godzinę itd.

    No to pisz do Abbota, zeby zrobili tak samo.

    > To nie jest problem smartwacza.

    Jest, skoro nie robi tego co chcesz :-)

    > Ten kurwa znowu o systemie smartwacza. Nie kurwa, system w smartwaczu
    > nie ma z tym nic wspĂłlnego.

    Ale moze być w nim lepszy system, o lepszych mozliwosciach :-)

    > Kurwa mać. Nie dociera do Ciebie, że problemu nie ma z innymi
    > powiadomieniami tylko z tymi progsami od obsługi sensora w trybie CGM?

    Dotarlo to mnie, ze apka od sensorow zmienia swoje powiadomienie, a
    nie generuje nowe, przez co apka od zegarka juz o tym nie powiadamia.

    A Ty nienawiscią plujesz, zamiast do nich napisac propozycje
    ulepszenia :-)

    Ale apki od smartwatchy tez mogliby ulepszyc, a im tez nie napisałeś
    :-)

    P.S. po przemysleniu ... czy nie powinno byc tak, ze apka generuje
    nowe, alarmowe, powiadomienie, jak glukoza przekroczy stan alarmowy?
    Bo chyba chcialbys dostac jakis zauwazalny alarm na zegarku,
    a nie tak, ze sie powiadomienie odswiezy bez hałasu,
    albo ze hałas jest co pare minut, bo sensor odczytał nowe dane,
    i wystawił nowe powiadomienie?

    Zeby zegarek analizował tresc powiadomien i sam alarm wszczynal - to
    chyba za duzo wymagamy.

    Ale przez ten Health Connect moglby wiedziec, ze to o glukozę chodzi
    i alarmowac intensywnie po przekroczeniu poziomu.

    > Wszystkie potrafią i nie jest to związane z systemem smartwacza.

    Wszystkie to chyba przesada, ale przyjmuję, ze duzo potrafi.

    > Aple jest jebnięte od zawsze. Tam działa podobnie, bo już pisałem, że to
    > nie wina systemĂłw tylko progsĂłw od CGM.

    > Chujowe, system dla debili.

    Nie mowie nie, ale moze warto sprawdzic, jak to działa w tym
    przypadku? Cukrzyca chyba i w USA jest powaĹźnym problemem, to mogli
    dopracować :-)

    J.