  • 81. Data: 2015-10-19 14:40:50
    Temat: Re: #Freemium w Virgin Mobile
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Trybun" <i...@j...ru> wrote in message
    news:5624aa0f$0$666$65785112@news.neostrada.pl...

    > To chyba jednak nie SMSem się przedłuża ważność konta...

    SMSem trzeba przedłużyć co pół roku a co roku
    trzeba doładować za conajmniej 5 nowych zł.

  • 82. Data: 2015-10-19 14:43:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:n01e9a$4c1$1@node2.news.atman.pl...
    > "Pszemol" mvtltn$blp$...@d...me

    > Przenieś, to przekonasz się, czym góruje przeniesienie numeru nad
    > kupnem startera. Ja niedawno (08 października br. aktywowałem SIMkę
    > VM z nr 665 363835) przeniosłem, aktywowałem #Freemium i (zgodnie
    > z tym, co pisze VM i na stronie WWW, i w aplikacji Androidowej)
    > mam spokój do 14 października 2016 roku.

    Bo nie możesz mi opisać czym góruje, po ludzku, słowami?

    > Starter kosztuje -- przenosiny nie kosztują, jeśli nie liczyć czasu itp.
    > wydatków.

    Bo zapłaciłeś już wcześniej za starter Orange? Skąd masz SIMa?

    > Gdybym skorzystał z baneru -- wędrowałby do minusa. ;)

    Którego bannera?

  • 83. Data: 2015-10-19 14:43:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <a...@g...pl> wrote in message

    > Nic nie trzeba płacić, przedłużenie następuje po wysłaniu SMS-a co pół
    > roku a nie co rok. Najpierw przeczytaj ofertę a nie siejesz nieprawdziwe
    > informację, jeszcze ktoś to przeczyta i ci uwierzy.

    Przeczytaj jak długo jest aktywny starter po aktywacji i czemu
    piszą że trzeba doładować za minimum 5 zł aby przedłużyć
    na kolejny rok. Nie zarzucaj mi że nie czytałem bo zdaje się
    Ty nie doczytałeś tego co należy zrobić OPRÓCZ wysłania SMS
    co pół roku.

    Cieszę się, że kwestię płacenia jednorazowo a miesięcznie już przemyślałeś
    :-)

  • 84. Data: 2015-10-19 14:44:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <a...@g...pl> wrote in message

    > cut...
    >
    > Masz rację że wachlując trzema starterami wychodzi dużo danych za te 15zł
    > na start tylko że mi się wachlować kartami do tego trzeba by mieć druga
    > zawsze przy sobie w razie jak się skończy pakiet.
    > Zobaczymy czy 300MB starczy do @/WWW bo FB i Messenger nie zjadają pakietu
    > danych.

    U mnie najwięcej danych ucieka przez Skype / Youtube.

  • 85. Data: 2015-10-19 14:44:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message

    > "0 zł Pakiet na 30 dni co miesiąc"

    ??? :-) Pakiet czego? Zera?

  • 86. Data: 2015-10-19 16:32:11
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 19.10.2015 o 14:29, Chris pisze:
    > Przydało by się dać jakieś info:

    O, dzięki. Z tego wynika /mi/, że jednak autoreklama (autopromocja) i
    reklama mają różne zasady, czyli nie jest to to samo, jak twierdzi
    Liwiusz, ciężko jego "argumenty" nazwać dyskusją. Czyli informacja
    "możesz dokupić pakiet XYZ" to nie jest reklama. Czyli VM nie wysyła
    spamu, cbdu.

    --
    Alf/red/

  • 87. Data: 2015-10-19 22:41:00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-10-19 o 16:32, Alf/red/ pisze:

    > O, dzięki. Z tego wynika /mi/, że jednak autoreklama (autopromocja) i
    > reklama mają różne zasady, czyli nie jest to to samo, jak twierdzi
    > Liwiusz,

    Nie przeinaczaj moich słów i nie wybielaj swoich błędów:

    Alfred: "Przypomnienie o swojej własnej usłudze nie jest dla mnie
    reklamą. Dla TV i regulatorów pewnie też"

    Otóż zgodnie z definicją z ustawy autopromocja też jest reklamą. I bez
    znaczenia jest jak się ten czas liczy na antenie tv, bo nie to jest
    przedmiotem dyskusji o Freemium.

    > Czyli informacja
    > "możesz dokupić pakiet XYZ" to nie jest reklama.

    Założenie fałszywe.

    " reklamą jest przekaz handlowy, pochodzący od podmiotu publicznego lub
    prywatnego, w związku z jego działalnością gospodarczą lub zawodową,
    zmierzający do promocji sprzedaży lub odpłatnego korzystania z towarów
    lub usług; reklamą jest także autopromocja;"

    > Czyli VM nie wysyła
    > spamu, cbdu.

    Fakt, udowodniłeś, bo z fałszu może wynikać wszystko.

    --
    Liwiusz

  • 88. Data: 2015-10-19 23:29:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:n01g5p$651$1@node2.news.atman.pl...
    > W tablecie 2 SIMki i w smartfonie kolejne 2 SIMki.

    No i po co komplikujesz sprawę wyskakując z dwoma urządzeniami?
    Od początku omawiamy kwestię finansową JEDNEGO TABLETA.
    Stąd właśnie nieporozumienie jakie wprowadziłeś.

  • 89. Data: 2015-10-19 23:45:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5624aa0f$0$666$6...@n...neostrada.pl

    > To chyba jednak nie SMSem się przedłuża ważność konta...

    A czym? Przypominam, że nie jestem byle kim, ale bywalcem salonów!
    (nie jakieś tam byle co, ale prawdziwy Orange z salonami!!!)
    W salonie wysłano SMSa, po którym konto przedłużyło swą ważność.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 90. Data: 2015-10-19 23:48:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" n01g5p$651$...@n...news.atman.pl

    > Późno już na wyjaśnianie. Pakiet ważny jest 30 dni, ale jeśli jest
    > ważny od 01 do 30 dnia miesiąca, możesz rozpocząć korzystanie nie
    > 01 dnia miesiąca, lecz 16 dnia miesiąca. Wówczas od 16 do 30 jest
    > jeden okres, a od 16 do 30 jest już kolejny.

    + 01 dnia miesiąca, lecz 16 dnia miesiąca. Wówczas od 16 do
    + 30/31/28/29 jest jeden okres, a od 01 do 15 jest już kolejny.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'