  • 71. Data: 2015-10-19 09:58:36
    Temat: Re: #Freemium w Virgin Mobile
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-10-19 o 09:30, Alf/red/ pisze:

    > Którą?

    Tę którą bijesz.

    --
    Liwiusz

  • 72. Data: 2015-10-19 10:29:33
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-10-18 o 15:02, Liwiusz pisze:

> [...]
    > miesięcznie, tudzież 30 sms, czy 300mb. To oferta dla tych, którzy
    > rzeczywiście mało, bardzo mało korzystają. Ale nawet spośród z nich
    > zawsze zdarzy się pewna grupa, która zacznie używać więcej (na stałe,
    > lub tymczasowo) - i wówczas to więcej będzie użyte właśnie w virginie.
    > Freemiumiarze to solidna baza do dalszego rozwoju na płatnych usługach.
    >
    > Virgin z nawiązką zarobi sobie właśnie na tych, co to chcą telefon "do
    > używania na działce przez 3 miesiące w roku", na tych, którzy zwykle
    > mało dzwonią, ale raz na pół roku wydzwonią więcej itd.

    300MB spokojnie wystarczy na miesięczne zapotrzebowanie na net w
    telefonie. Zresztą nie ma się to o o co licytować - faktem przecie jest
    to że ta oferta VM odbierze sporo użytkowników inny operatorom.. a nam
    użytkownikom pozostaje się a tego tylko cieszyć.

  • 73. Data: 2015-10-19 10:30:11
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    > Starczyłoby mi na kilkanaście lat, gdyby nie fakt,
    > że jak na razie ślę tylko bezpłatne SMSy. ;) (na
    > przykład SMS odnawiający rok ważności w Orange)

    To chyba jednak nie SMSem się przedłuża ważność konta...

  • 74. Data: 2015-10-19 11:09:42
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-10-18 o 00:40, Pszemol pisze:

    > Raczej nie - zauważ, że oferty typu freemium na tym właśnie polegają
    > że duży procent klientów nie płaci a firmę utrzymują ta garstka co płaci.
    > Poza tym - nie jest to takie free, skoro starter kosztuje i tylko działa
    > rok,
    > a potem trzeba doładować konto przymusowo za 5zł lub przestanie.

    Nic nie trzeba płacić, przedłużenie następuje po wysłaniu SMS-a co pół
    roku a nie co rok. Najpierw przeczytaj ofertę a nie siejesz nieprawdziwe
    informację, jeszcze ktoś to przeczyta i ci uwierzy.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 75. Data: 2015-10-19 11:11:08
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-10-16 o 10:37, Liwiusz pisze:

    > No i są pierwsze reklamy.

    Do dziś ZERO reklam, może to nie Virgin ci przesłał a gdzieś podałeś
    telefon albo z losowej bazy numerów poszło.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 76. Data: 2015-10-19 11:16:53
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-10-17 o 16:58, Pszemol pisze:
    > "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message
    > Przepraszam, pomyliłem się, poprawiona tabelka:

    cut...

    Masz rację że wachlując trzema starterami wychodzi dużo danych za te
    15zł na start tylko że mi się wachlować kartami do tego trzeba by mieć
    druga zawsze przy sobie w razie jak się skończy pakiet.
    Zobaczymy czy 300MB starczy do @/WWW bo FB i Messenger nie zjadają
    pakietu danych.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 77. Data: 2015-10-19 11:26:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-10-19 o 11:11, Chris pisze:

    > Do dziś ZERO reklam, może to nie Virgin ci przesłał a gdzieś podałeś
    > telefon albo z losowej bazy numerów poszło.

    Rzeczywiście - jest to możliwe. Wróżbita Maciej nie był w żaden sposób
    podpisany virginem.

    --
    Liwiusz

  • 78. Data: 2015-10-19 11:47:25
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 19.10.2015 o 09:58, Liwiusz pisze:

    > Tę którą bijesz.

    Czyli z resztą argumentacji, którą wyciąłeś, się zgadzasz - dziękuję.

    --
    Alf/red/

  • 79. Data: 2015-10-19 12:48:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-10-19 o 11:47, Alf/red/ pisze:

    > Czyli z resztą argumentacji, którą wyciąłeś, się zgadzasz - dziękuję.

    Nie zgadzam się (wystarczy przeczytać ustawę, aby wiedzieć, że
    autopromocja też jest reklamą), ale nie czas i nie miejsce na naukę
    podstaw - nie wiesz, nie dyskutuj, stąd wycięcie głupot. Możesz wrócić
    do bicia żony (brak odpowiedzi uznaję za "jeszcze biję" ;)

    --
    Liwiusz

  • 80. Data: 2015-10-19 14:29:04
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-10-19 o 12:48, Liwiusz pisze:

    > Nie zgadzam się (wystarczy przeczytać ustawę, aby wiedzieć, że
    > autopromocja też jest reklamą), ale nie czas i nie miejsce na naukę

    Przydało by się dać jakieś info:

    https://repozytorium.amu.edu.pl/jspui/bitstream/1059
    3/10989/1/Secler_autopromocja%20i%20og%C5%82oszenia%
    20nadawcow.pdf

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl