  • 61. Data: 2015-10-19 01:24:15
    Temat: Re: #Freemium w Virgin Mobile
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 18 Oct 2015 15:02:40 +0200, Liwiusz napisał(a):
> [...]

    No wiesz, za 5zl ten szajs staje sie lepszy :-)

    > Oferta - wbrew pozorom - nie jest aż tak ciekawa. Bo co to jest 30 minut
    > miesięcznie, tudzież 30 sms, czy 300mb. To oferta dla tych, którzy
    > rzeczywiście mało, bardzo mało korzystają.

    Jak ktos ma wifi, to mu te 300MB starczy. I doplaci do gadania np 8zl
    - siec sie z tego utrzyma ?
    Albo i nie doplaci, bo wczesniej zainwestowal w dualsima.

    J.

  • 62. Data: 2015-10-19 02:17:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Pszemol" mvtrsg$2k5$...@d...me

    > Tam znowu postawiłeś pytajnik, więc nie twierdzisz tylko pytasz:
    > "Oferta VM jest bezkonkurencyjna?

    Konkurencją (o czym piszę w poście cytowanym przez Ciebie)
    jest tandem Orange-Virgin. (w tym wypadku nie trzeba płacić
    za starter) W kolejnym poście dodaję, że skorzystanie z baneru
    na mojej stronie daje kolejne zyski. (czyli nie tylko nie ma
    opłaty za startery, ale jest zysk, który płacę z tego, co mnie
    płacą za skorzystanie z baneru umieszczonego na mojej stronie)

    > Obok tych 3 GB VM daje jeszcze 300 minut i 300 SMSów."

    Z 10 SIMek, o których piszesz.

    "Eneuel Leszek Ciszewski" mvtlbo$tip$...@n...news.atman.pl

    > "Chris" mvt7nn$sn8$...@n...news.atman.pl

    -> Rocznie 3600 MB -- starter jest ważny rok.

    -> Czyli rocznie 6000 MB?

    -=-

    IMO całkiem bezproblemowe ;) jest zainwestowanie w 8 numerów
    VM. Jeden raz w miesiącu (w połowie każdego miesiąca) trzeba
    przełożyć 4 karty, aby mieć łącznie 2.4 GB miesięcznie. (każda
    karta daje 300 MB pod koniec miesiąca i na początku następnego
    miesiąca daje kolejne 300 MB; mam dwa urządzenia
    z dualSIM -- smartfon i tablet)

    Jest jednak poważna przeszkoda... ;) -- Mnie na razie starcza
    miesięcznie 300 MB z nawiązką. :) Dobry jest dla mnie także
    sam lejek -- 32 kb/s. Pojęcia nie mam, na co wygadać 30 minut
    miesięcznie. I raczej nigdy nie będę zbliżał się do liczby
    30 SMSów wysłanych **rocznie**. :)

    Natomiast potrzebuję taniej możliwości odbierania połączeń i SMSów.
    (VM daje to za darmo -- czyli bardzo tanio!) Ponadto potrzebny jest
    mi jakieś awaryjny dostęp do netu oraz dostęp poza ,,domem''. Poza
    ,,domem'' nie oglądam filmów -- starczy mi skromne 300 MB, a nawet
    do wielu zadań starczał mi lejek.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 63. Data: 2015-10-19 02:20:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "re" <r...@r...invalid> wrote in message news:n00qpl$fra$1@mx1.internetia.pl...
    > To raczej nie działa tak.
    > Pakiety są odnawialne, ale naliczane jak są środki,

    Co to znaczy? Przetłumaczysz to innymi słowami?

    Jeśli sądzisz, że jednorazowe dopłacenie 5zł daje Ci
    dodatkowe 500Mb w *więcej niż jednym miesiącu*
    to przytocz odpowiedni cytaz z ich oferty z którego
    tak wnioskujesz.
    Bo ja tam widzę wyraźnie, że dopłaty zamykają się
    wewnątrz jednorazowego okresu miesięcznego.

  • 64. Data: 2015-10-19 02:25:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:n01cvm$358$1@node2.news.atman.pl...
    > "Pszemol" mvtrsg$2k5$...@d...me

    > Konkurencją (o czym piszę w poście cytowanym przez Ciebie)
    > jest tandem Orange-Virgin. (w tym wypadku nie trzeba płacić
    > za starter)

    Jak? Bo starter Orange ktoś rozdaje za darmo?

    O którym bannerze mówisz? Nie widzę go na Twojej www.

> [...]
    > karta daje 300 MB pod koniec miesiąca i na początku następnego
    > miesiąca daje kolejne 300 MB; mam dwa urządzenia

    Nie rozumiem "raz w miesiącu (w połowie) przełożyć 4 karty".
    Co Ty piszesz? W jednym tablecie mam "przekładać" 4 karty?

  • 65. Data: 2015-10-19 02:40:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Pszemol" mvtltn$blp$...@d...me

    > Siejesz dezinformacje - przesyłka startera jest wliczona w jego cenę
    > w każdym przypadku, bez konieczności przenoszenia numeru.

    Przenieś, to przekonasz się, czym góruje przeniesienie numeru nad
    kupnem startera. Ja niedawno (08 października br. aktywowałem SIMkę
    VM z nr 665 363835) przeniosłem, aktywowałem #Freemium i (zgodnie
    z tym, co pisze VM i na stronie WWW, i w aplikacji Androidowej)
    mam spokój do 14 października 2016 roku.

    BTW -- przez tych parę dni zużyłem 8 MB, 0 rozmów i tyleż SMSów.
    Na koncie mam nadal 5 pln -- które otrzymałem od VM.

    Starter kosztuje -- przenosiny nie kosztują, jeśli nie liczyć czasu itp. wydatków.

    -=-

    Plus: 10 pln/miesięcznie; 15 minut miesięcznie; 0 MB
    Era: 20 pln/miesięcznie; chyba 60 minut, 0 MB
    mBank: chyba 5 pln chyba na 2 miesiące; chyba 20 MB miesięcznie;
    gadanie do salda konta; mBank dodawał minuty za
    korzystanie z jego usług
    Play: 5 pln/rok; 0 MB i gadanie do salda konta;
    VM: 0 pln/rok; 300 MB miesięcznie; 30 minut miesięcznie...

    Jak widać -- numer wędrował od Plusa do zera_pln... ;)
    Gdybym skorzystał z baneru -- wędrowałby do minusa. ;)

    -=-

    W VM mam jeszcze jeden numer -- w taryfie 2012. Przeniosłem go
    z mBanku. Jeśli chcę przejść na #Freemium -- muszę zrezygnować
    z 2012. Mam tam ponad 14 pln, czego bym nie stracił, ale kolejne
    doładowania nie dawałyby +50% a powrót do 2012 nie byłby możliwy.

    Do tego mam jeszcze numer w Orange -- ponad 10 pln na koncie.
    (numer ten zasilałem punktami z jakiejś karty zakupowej;
    przeniosłem go znikąd do Orange)

    Oraz 4 startery Play -- wszystkie za darmo.

    -=-

    Mój pierwszy telefon komórkowy obciążał mnie w sposób co najmniej widoczny.
    (zarówno gabarytami i masą, jak i złotówkami) Obecne są jakby dodatkiem. ;)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 66. Data: 2015-10-19 03:14:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Pszemol" n01d6d$rre$...@d...me

    > Jak? Bo starter Orange ktoś rozdaje za darmo?

    Orange rozdaje za darmo. Ponadto i Play rozdaje za darmo.
    Ja mam za darmo kilka z Play i jeden z Orange -- jeśli nie liczyć czasu itp...

    > O którym bannerze mówisz? Nie widzę go na Twojej www.

    Na samej górze po prawej stronie na pniu WWW ze stopki.
    Gdy z jakiegoś powodu zabraknie tego baneru, ujawni się
    skryty pod nim napis -- oczywiście o VM.

    Z innych banerów także przekazuję połowę z tego, co otrzymam.
    Jeśli chcesz skorzystać -- musisz podać:
    -- godzinę i minutę kliknięcia w baner
    -- oraz godzinę i minutę wysłania wniosku
    -- oraz numer konta, na które mam odesłać szmal.

    Na razie źle czuję się, ale zamierzam postawić strony z samymi
    banerami. Na tym samym serwerze (bądź na innym -- nie jest to
    teraz istotne) ale pod innymi domenami -- na razie testuję.

    Może nawet przygotuję szkielet ;) pod cudze strony.
    (jeśli ktoś by chciał mieć prostą stronę z banerami,
    ale by nie chciał pisać a jedynie chciałby podmieniać
    banery)

    > Nie rozumiem "raz w miesiącu (w połowie) przełożyć 4 karty".
    > Co Ty piszesz? W jednym tablecie mam "przekładać" 4 karty?

    Późno już na wyjaśnianie. Pakiet ważny jest 30 dni, ale jeśli jest
    ważny od 01 do 30 dnia miesiąca, możesz rozpocząć korzystanie nie
    01 dnia miesiąca, lecz 16 dnia miesiąca. Wówczas od 16 do 30 jest
    jeden okres, a od 16 do 30 jest już kolejny.

    8 kart daje 2.4 GB miesięcznie -- VM nie traci, ale nie trzeba
    kart przekładać 2 razy w miesiącu, a 1 raz.

    W tablecie 2 SIMki i w smartfonie kolejne 2 SIMki.

    Kupujesz:
    SIM1, SIM2, SIM3, SIM4, SIM5, SIM6, SIM7, SIM8

    Numerujesz:
    SIMs1,SIMs2,SIMs3,SIMs4,SIMt5,SIMt6,SIMt7,SIMt8

    Od 16 dnia miesiąca nieparzystego do 15 dnia miesiąca parzystego pracowałyby SIMki:

    SIMs1,SIMs3,SIMt5,SIMt7

    a od 16 dnia miesiąca parzystego do 15 dnia miesiąca nieparzystego pracowałyby SIMki:

    SIMs2,SIMs4,SIMt6,SIMt8

    Nadal zbyt skomplikowane? ;) Każdego miesiąca rozrachunkowego każda
    (z ośmiu) SIMka daje 300 MB, czyli łącznie 2.4 GB miesięcznie, czyli
    na jednej wymianie masz 2.4 GB.

    16 styczeń 15 luty <-- jeden kalendarzowy miesiąc, ale 600 MB na jednej SIMce
    (z założeniem, że okres tej SIMki pokrywa się z okresem miesiąca kalendarzowego)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 67. Data: 2015-10-19 07:11:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-10-18 o 16:50, Alf/red/ pisze:

    > Gdzie tam widzisz reklamy (czego? nawet adblocka wyłączyłem)?

    W smsie, przecież zacytowałem. Adblock ci wycina posty?

    > I czemu jako niefajne zarabianie traktujesz oferowanie czegokolwiek?

    Czy bijesz jeszcze swoją żonę?

    --
    Liwiusz

  • 68. Data: 2015-10-19 07:13:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-10-18 o 16:41, Alf/red/ pisze:

    > Ale te pakiety dodatkowe nie są jakieś wybitnie drogie.
    > Rozmowy nolimit - 19 zł. To dużo?
    > Pakiet 3GB - 15zł. To dużo? W nju 19. No dobra, Lyca 10zł. No dobra, RB
    > 9zł abonament i rozmowy po 29gr. No dobra, Aero 5zł po kropelce. Coś za
    > coś.
    > Owszem masz nju gdzie też nie płacisz jeśli nie korzystasz, ale jeśli
    > skorzystasz troszkę, to płacisz. A tu nie płacę, i ewentualnie dopłacam
    > gdy coś się szykuje, i tylko za jeden element.
    >
    > Więc: zarobią może tak, z nawiązką niekoniecznie.

    Chyba inaczej rozumiemy słowo nawiązka. Po prostu to, co virgin dołoży
    "darmowcom" zarobi z nawiązką na płatnych - z nawiązką, to znaczy nie
    powyżej średniej rynkowej, tylko że cały ten model biznesowy zepnie się
    na plus tak, że jako całość będzie opłacalny.

    --
    Liwiusz

  • 69. Data: 2015-10-19 07:15:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-10-19 o 02:20, Pszemol pisze:
    > Jeśli sądzisz, że jednorazowe dopłacenie 5zł daje Ci
    > dodatkowe 500Mb w *więcej niż jednym miesiącu*
    > to przytocz odpowiedni cytaz z ich oferty z którego
    > tak wnioskujesz.

    "0 zł Pakiet na 30 dni co miesiąc"

    --
    Liwiusz

  • 70. Data: 2015-10-19 09:30:21
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 19.10.2015 o 07:11, Liwiusz pisze:

    > W smsie

    Najwyraźniej różnie rozumiemy słowa. Przypomnienie o swojej własnej
    usłudze nie jest dla mnie reklamą. Dla TV i regulatorów pewnie też,
    skoro blok reklamowy 30 minut jest rozcięty zapowiedziami filmów, żeby
    się liczyły dwa bloki po 13 minut...
    Wróżbita Maciej - OK, to jeden. Czemu nikt inny nie donosi o innych
    reklamach?
    Z nawiązką - ponad to, co by (normalnie) zarobili. Czyli ponad ceny
    rynkowe. To tak a propos innej gałązki tej dyskusji.

    > Czy bijesz jeszcze swoją żonę?

    Którą?

    --
    Alf/red/