  • Data: 2015-10-20 03:49:46
    Temat: Re: #Freemium w Virgin Mobile
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Pszemol" n043a3$3c6$...@d...me

    > Ty się gubisz - cały czas mówimy o nowym #Freemium.
    > Patrz na temat wątka. O zasadach Orange wszyscy wiedzą.

    Ja nie gubię się. Napisałem, że 30 SMSów starczyłoby na ileśtam...
    I podałem okoliczności, w których ślę SMSy.

    Równie dobrze można w tym wątku (czy w innym) pisać o tym,
    co pleciemy ;) przez telefon w czasie rozmów telefonicznych
    czy -- do kogo dzwonimy...

    Ja rzadko rozmawiam przez telefon (może teraz to ulegnie zmianie)
    i niemal wcale nie ślę SMSów, a jeśli już -- to bezpłatne. Natomiast
    bardzo często ,,dzwonię'' pod *101#, *108#, *124#... *124# -- akurat
    do Orange. :)

    -=-

    Nawiązując do innego postu -- może najpierw znajdź tego lekarza
    i wylecz swoje kompleksy, a dopiero później nas zamęczaj... ;)

    BTW -- też szukam (ale nie tutaj) lekarza -- od głowy. :) MR
    wykazał coś ponoć niepokojącego (może i raka) w moim mózgu...
    Szukam neurologa, który by znał się na wynikach MR i wiedziałby,
    czy mam raka mózgu...

    Póki co mam jeszcze na oku ;) romans z innym lekarzem, który by miał
    wykryć innego raka.... Nie wiem, skąd biorą się te skorupiaki... ;)
    Ten akurat rak odpowiada za coś, co też jest związane z mózgiem, ale
    akurat od mózgu jest oddalone. Do tej pory lekarze nie wyjawili mi
    prawdziwej pracy czegoś, gdzie ów rak może być ulokowany. ;) Ponadto
    rodzinni uważali, że pewne wyniki badania krwi wykluczają istnienie
    choroby tego czegoś. :) Dopiero pewien specjalista (; od serca ;)
    poradził mi, abym zbadał ,,to i owo''...

    BTW -- choć wielu (na przykład księża) uważa, że nie mam serca, ja
    jednak serce mam i nawet mam stosowne potwierdzenia tego faktu na
    piśmie!!! I co więcej -- okazuje się, że mam dobre serce!!!

    Wracając do nieco ww. raka -- związany jest on z energetyką.
    Zarówno jądrową (choć ja nie Komorowski -- nie mam jaj na
    swym ramieniu) jak i cieplną... ;)

    Do niedawna błądziłem, nie znając prawdy o owej energetyce
    cieplnej -- jądrową znałem. Lekarze wprowadzają w błąd
    z ową energetyką cieplną. Ponoć z jądrową -- także, bo
    ponoć zagrożenie energetyką jądrową było nikłe...
    (głównie -- polityczne) Z jądrową wprowadzają w błąd
    różni ludzie, nie tylko lekarze. Nie wiem jak jest naprawdę.

    Znając prawdę o energetyce cieplnej -- być może zmienię swe zachowanie.
    Zmienię -- i zobaczę, czy problem chłodniczy nadal będzie istniał. ;)
    Być może nawet zetnę włosy -- jednak ludzie mocno owłosieni wcale
    nie pocą się nadmiernie... ;)

    Może nawet powiążę problem bezdechu z problemem energetyki cieplnej.
    (brak oddychania powoduje u mnie nadmierne pocenie się -- od niedawna
    stawiam nowe hipotezy)

    -=-

    Wracając ;) do tematyki imigracyjnej... Jeśli ci ludzie użyją
    swojej broni jądrowej, ;) mało z nas (Europejczyków) pozostanie
    przy życiu... ;) Powiem więcej -- stosunkowo ;) bardzo mało. :)
    [bezstosunkowo, czyli in vitro -- tez mało]

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'