  • Data: 2015-10-19 22:41:00
    Temat: Re: #Freemium w Virgin Mobile
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-10-19 o 16:32, Alf/red/ pisze:

    > O, dzięki. Z tego wynika /mi/, że jednak autoreklama (autopromocja) i
    > reklama mają różne zasady, czyli nie jest to to samo, jak twierdzi
    > Liwiusz,

    Nie przeinaczaj moich słów i nie wybielaj swoich błędów:

    Alfred: "Przypomnienie o swojej własnej usłudze nie jest dla mnie
    reklamą. Dla TV i regulatorów pewnie też"

    Otóż zgodnie z definicją z ustawy autopromocja też jest reklamą. I bez
    znaczenia jest jak się ten czas liczy na antenie tv, bo nie to jest
    przedmiotem dyskusji o Freemium.

    > Czyli informacja
    > "możesz dokupić pakiet XYZ" to nie jest reklama.

    Założenie fałszywe.

    " reklamą jest przekaz handlowy, pochodzący od podmiotu publicznego lub
    prywatnego, w związku z jego działalnością gospodarczą lub zawodową,
    zmierzający do promocji sprzedaży lub odpłatnego korzystania z towarów
    lub usług; reklamą jest także autopromocja;"

    > Czyli VM nie wysyła
    > spamu, cbdu.

    Fakt, udowodniłeś, bo z fałszu może wynikać wszystko.

    --
    Liwiusz