  • 1. Data: 2012-09-24 19:11:06
    Temat: Freem daje za darmo!
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    Słuchajta. Mam kartę Freem i na koncie około 6 pln. Posiadam również
    kartę w Play. Ponieważ Freem wkrótce kończy działalność, postanowiłem
    owe 6 pln "wydzwonić" do Playa i otrzymać bonus w postaci "nowe zbieraj
    minuty" - czyli 1 minuta dla mnie za 2 minuty połączenia przychodzącego.
    Do tej chwili udało mi się nabić prawie dwie godziny i na koncie nadal 6
    pln. OCB? Czy Freem może mi przysłać rachunek za takie nielimitowane
    połączenia?
    --
    ! ÓÓÓ ! VV.VV. ! ÓÓÓ !

  • 2. Data: 2012-09-25 12:43:24
    Temat: Re: Freem daje za darmo!
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 24 Wrz, 19:11, Diabełson <h...@s...org> wrote:
    > S uchajta. Mam kart Freem i na koncie oko o 6 pln. Posiadam r wnie
    > kart w Play. Poniewa Freem wkr tce ko czy dzia alno , postanowi em
    > owe 6 pln "wydzwoni " do Playa i otrzyma bonus w postaci "nowe zbieraj
    > minuty" - czyli 1 minuta dla mnie za 2 minuty po czenia przychodz cego.
    > Do tej chwili uda o mi si nabi prawie dwie godziny i na koncie nadal 6
    > pln. OCB? Czy Freem mo e mi przys a rachunek za takie nielimitowane
    > po czenia?
    > --
    > ! ! VV.VV. ! !

    Perpetum mobile ;)

  • 3. Data: 2012-10-02 20:42:59
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2012-09-25 12:43, krzysztofsf pisze:

    > Perpetum mobile ;)

    I tak jest nadal

    --
    ! ÓÓÓ ! VV.VV. ! ÓÓÓ !