  • Data: 2011-01-30 05:21:42
    Temat: Re: Francuziki,tfu, psia ich jucha
    Od: Filip KK <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-30 01:54, DoQ pisze:

    > No ale co w związku z tym że miał przed 2002 rokiem? To znaczy że kupił
    > gówniane BMW które produkowali przez bite 7lat aż do 2002 roku?

    Widzę, że już się dowiedziałeś że mam rację, tylko nie potrafisz mi jej
    przyznać?
    Mało tego, domyśliłem się że właśnie chodzi o BMW z 99roku z silnikiem
    2.8. I pewnie jeszcze w dodatku było to kombi.

    > I jeszcze jedno pytanie - w jaki sposób w 1999r. kupić samochód z 2002 r.?

    Durnia z siebie robisz?

    Sprawdź na początek kiedy produkowali rocznik modelowy, w którym
    miesiącu. Sprawdź też ILE BYŁO LIFTINGÓW piątki w budzie e39! Bo póki
    co, doczytałeś że lifting był w 2000 roku. Rozumiem, że myślisz że od
    stycznia produkowali lift?