  • 41. Data: 2004-07-31 09:50:59
    Temat: Re: Frame Relay TP - jest potwierdzenie
    Od: MarcinS <M...@C...pl>

    > Tu masz racje, po raz pierwszy w tym watku.

    heheh
    Zyj w niewiedzy ze swoim opiekunem :)

    > Dobrze bedzie dzialac, nawet bardzo dobrze.

    No wlasnie DSLe tez cir=0 a smigaja

  • 42. Data: 2004-07-31 10:04:39
    Od: "gtk@adm" <x...@g...pl>

    Dnia sob, 31 lip 2004 o 11:50 GMT, uzytkownik MarcinS napisał(a):

    > heheh
    > Zyj w niewiedzy ze swoim opiekunem :)

    No tak przeciez Ty tutaj masz zawsze racje. Polecem lekture:

    Pomysl o zmianie zrodla od ktorego dostajesz takie rewelacje.

    --
    Carlos
    |*archiwum grupy(google)* *wyszukiwarka*|

  • 43. Data: 2004-07-31 10:23:40
    Od: MarcinS <M...@C...pl>

    > No tak przeciez Ty tutaj masz zawsze racje. Polecem lekture:
    >
    > Pomysl o zmianie zrodla od ktorego dostajesz takie rewelacje.

    Mozesz przypomniec?

  • 44. Data: 2004-07-31 10:35:42
    Od: "gtk@adm" <x...@g...pl>

    --
    Carlos
    | # odpowiadajac usun 'x' z adresu email # |

  • 45. Data: 2004-07-31 11:59:30
    Od: "Julius C." <j...@w...pl>

    Użytkownik "MarcinS" <M...@C...pl> napisał w wiadomości

    > No wiec sprawa ma sie tak, ze to jest promocja tylko dla nowych
    > klientow.
    > Jak masz stary, to nie przelacza Cie na nowy. Rezygnujesz, zestawiaja Ci
    > nowe lacze, placisz instalacje i dopiero dzialasz.
    > Roznica w stosunku do Polpaka 1Mbit/Cir32 jest taka, ze w nowej promocji
    > masz CIR=0... Ciekawe jak to bedzie dzialac.

    To juz było. Najpierw był Polpak-T i cir=0.
    Potem straty pakietów i podstawowe pytanie
    na 0800120811, a cir pan ma? Nie? No to niestety...
    trzeba dokupić. Dopuki tam siedzi ta sama ekipa
    to zagrywki będą zapewne takie same. Ale trochę
    nowych ludzi się na to złapie. Z drugiej strony te ceny
    to, być może, dobry argument do renegocjacji.
    JC

  • 46. Data: 2004-08-01 15:36:48
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    MarcinS <M...@c...pl> wrote:

    > heheh
    > Zyj w niewiedzy ze swoim opiekunem :)

    > No wlasnie DSLe tez cir=0 a smigaja

    DSL? CIR? iDSL i Neo+ działa w oparciu o ATM (PPPoA/PPPoEoA) a nie o FR.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 47. Data: 2004-08-01 15:39:55
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl> wrote:
> [...]
    ay/

    > Czy ktos z Was orientuje sie, czy w ramach uslugi rozglasza moja
    > podsiec PI pod swoim ASem? Z regulaminu wynika, ze na BGP sie nie
    > zgadzaja, ale o PI nie ma ani slowa.

    Wątpliwe... Jak do tej pory nie widziałem żeby AS5617 rozgłaszał
    inne prefixy niż te, które zostały przedzielone TPSA.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

  • 48. Data: 2004-08-02 07:09:03
    Od: "DEMI" <k...@w...pl>

> [...]
    > Roznica w stosunku do Polpaka 1Mbit/Cir32 jest taka, ze w nowej promocji
    > masz CIR=0... Ciekawe jak to bedzie dzialac.

    A kto powiedzial ze CIR=0??????? Kto taki plotki roznosi???
    O ile ja wiem to gwarantuja cale pasmo!!!! (informacja z pierwszej ręki!)
    Podobno czasy CIR=0 skonczyly sie bezpowrotnie.
    Moze w koncu cos sie zmienilo na lepsze w TPSA? :))))

    Może warto byłoby więcej info uzyskać u źródła nim ktoś będzie plotki
    roznosił na temat usługi i jej parametrów :)))

  • 49. Data: 2004-08-02 09:09:46
    Od: "gtk@adm" <x...@g...pl>

    Dnia pon, 02 sie 2004 o 09:09 GMT, uzytkownik DEMI napisał(a):

> [...]
    > Podobno czasy CIR=0 skonczyly sie bezpowrotnie.
    > Moze w koncu cos sie zmienilo na lepsze w TPSA? :))))

    W przeciwienstwie do wiekszosci wypowiadajacacyh sie tutaj jaka to zla oferta
    i szukajacych jakiegos haczyka, tez mam informacje z pierwszej reki i jest
    ona identyczna jak powyzsza.

    Co na to konkurencja?
    Bylo tak dobrze, marza byla spora, teraz trzeba bedzie obnizyc ceny.
    Konkurencji w przeciwienstwie do klientow pasowaly te wysokie ceny.

    Gdzie sa przeciwnicy tpsa? brakuje Was w tym watku ;))

    --
    Carlos
    | # odpowiadajac usun 'x' z adresu email # |

  • 50. Data: 2004-08-02 09:16:59
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    "gtk@adm" <x...@g...pl> napisał(a):

    > Co na to konkurencja?
    > Bylo tak dobrze, marza byla spora, teraz trzeba bedzie obnizyc ceny.
    > Konkurencji w przeciwienstwie do klientow pasowaly te wysokie ceny.

    Wysokie ceny u konkurencji wynikaja wylacznie z kosztow dostepu
    operatorskiego do TPNET, ktore wcale nie maleja. Gdyby byly one na
    poziomie cen lacz zagranicznych, kazdy przecietnej wielkosci operator
    moglby zaoferowac lacze w cenie 1000 zl za 1 Mbit/s, jeszcze na
    tym zarabiajac.

    Aha, nie narzekam, jedynie komentuje, bo zdaje sobie z tego sprawe, ze
    taki byl model biznesowy taniej Neostrady i taniego FR/ATM.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *