  • Data: 2021-04-23 10:31:52
    Temat: Re: Fotowoltaika (raz jeszcze) - wydajność
    Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.04.2021 o 14:09, Piotrek pisze:

    > To bonus dla tych bardziej kumatych klientów (co to pobierali nauki
    > jeszcze przed giertychową maturą). Taka sugestia, że jak chcą mieć
    > szybsze łącze to powinni kupić produkt z większą liczbą w nazwie.

    Jednym słowem gdy ktoś jawnie robi z klienta barana mamy udawać że
    deszcz pada, i to jest oznaka dzisiejszej mądrości?

    > Zgaduję, że jak nie umiesz naprawić lodówki, czy innego laptopa to
    > najmujesz miśka co to zrobi to za Ciebie. Oczywiście za pieniądze.
    >
    > Powiedz proszę co stoi na przeszkodzie, ażeby w sytuacji kiedy nie
    > rozumiesz słowa pisanego nająć kogoś kto wytłumaczy, że "do" oznacza
    > "nie więcej niż"?
    >
    > Armia rzeczników jest potrzebna! Z bliżej niewiadomego powodu
    > konsumenci traktowani są jak ludzie ze znacznymi deficytami
    > intelektualnymi i trzeba się przecież nimi zaopiekować ;-)
    >
    > Piotrek

    "Lub czasopism" najbardziej medialne zdanie, gdyby to dotyczyło paru
    milionów szarych kowalskich, to m.in dla Ciebie z pewnością nie byłoby
    sprawy, tymczasem akurat za sprawą nagłośnienia akurat to jest
    postrzegane jako ewidentny przekręt.

    Tak więc proszę tu się nie powoływać na jakiś intelekt i przedstawiać
    jako argument za tym że wszystko jest ok. Bo brzmi to nie mniej nie
    więcej tak - co mi tam jakaś umowa i jej postanowienia, ja swoje wiem, i
    wiem czego się spodziewać.