  • Data: 2021-03-10 12:30:29
    Temat: Re: Fotowoltaika (raz jeszcze) - wydajność
    Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.03.2021 o 10:04, trybun pisze:
> [...]

    Słuszna uwaga, jednak jak na razie to chodzi mi bardziej o chwilowe
    szczytowe możliwości instalacji, a z tym raczej mizernie choćby w
    porównaniu z Twoją instalacją.

    Nie tak łatwo przyjdzie mi się pożegnać z stresem, bo sam prąd z paneli
    to w sumie żadem problem, nawet przy tej niskiej sprawności powinno go
    wystarczyć z sporym zapasem,. Problem w tym że zaraz muszę wywalić piec
    węglowy i zrobić w kotłowni miejsce na zakupiony już piec elektryczny, i
    tu jest główny winowajca stresu - wątpliwość czy wystarczy prądu z tej
    instalacji także do ogrzewania domu.. W sumie to cała ta inwestycja w
    fotowoltaikę miała służyć przede wszystkim przejściu na elektryczne
    ogrzewanie.