  • Data: 2021-03-06 14:57:40
    Temat: Re: Fotowoltaika (raz jeszcze) - wydajność
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-03-06 o 12:40, trybun pisze:

    > Słusznie, i tak Twoje uwagi niewiele wniosily do dyskusji. A troll czy
    > idiota to taki ktoś kto lubuje się w ględzeniu o d.. maryni a nie w
    > temacie., Czyli nie trzeba go wskazywać.

    Przecież już ileś razy miałeś pisane o cos ?. Czyli wiesz, ale olewasz i
    uparcie i w koło piszesz to samo = trollowanie.

    Ja szacuję (na oko - ustawiając sobie na biurku dwa długopisy), że koło
    11-ej kąt między kierunkiem 'na słońce' a kierunkiem na który 'patrzą'
    panele na dachu o spadku 26° skierowanym na wschód wynosi około 45°.
    Z tego mi wychodzi cos ? = 0.71. Czyli maksymalnie powinieneś dostać
    około 7.2 * 0.71 = 5.11 kW.

    Nie wierzę, że takich szacunków nie wykonałeś przed podjęciem decyzji o
    instalacji paneli. Czyli przyszedłeś tutaj ponarzekać udając, że nie
    wiesz, że 2x2=4.
    P.G.