  • Data: 2021-03-04 15:52:26
    Temat: Re: Fotowoltaika (raz jeszcze) - wydajność
    Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    > Wychodzi, że masz cos nie za dobrze (jeśli niebo było czyste):
    >
    > https://pvmonitor.pl//i_user.php?idinst=10095&od=202
    1-02-28&do=2021-02-28#/pv0

    > tutaj np. kolega na 10kW miał max w lutym 9,26kW
    >
    > TG

    Też tak myślę że coś jest nie tak, mimo tego że niebo nie było jak w St
    Tropez to jednak spodziewałem się więcej.  Te mobilne aplikacje to
    istnaz [partyzantka, więc trudno wyciągać z ich wskazań jakieś daleko
    idące wnioski. Np mój SEMS Portal informuje mnie że dzisiaj mimo
    pochmurnego nieba miałem wartości rzędu 5KW...