  • Data: 2020-12-06 00:06:44
    Temat: Re: Fotowoltaika-opłacalność
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 05/12/2020 22:07, Irek.N. wrote:
    > Dziwny przypadek. Dom kilka dni powinien wytrzymać, jak był rozgrzany.

    A kilkanaście? Ja sprawdziłem mimo woli jak mi budowano. Ocieplony, bez
    wsadu meblowego, gołe mury. W środku po około 6 dniach temperatura
    spadła do 3 stopni bez ogrzewania. Na zewnątrz pi x drzwi oscylowało -10
    w tym czasie. Przy obecnej modzie na wnetrza loftowo-ikeowe róznica w
    zasadzie żadna.

    > Poza tym można tymczasowo cokolwiek podpiąć w kotłowni

    Dobra rada. No wiec o ile pamiętam dobrze, to koleś gnał na złamanie
    karku z drugiego końca PL żeby ratować.