  • Data: 2020-12-04 20:15:07
    Temat: Re: Fotowoltaika-opłacalność
    Od: Mario <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Można kupić pompę powietrze-woda - są tanie.

    Chyba tez nie da się skorzystać z "czyste powietrze". Może ewentualnie
    przy okazji nowej budowy, ale nie chce mi się szukać. Tak czy inaczej
    już też nie ma szans na "Mój prąd" więc póki co PV jest mało opłacalna.
    Trzeba czekać z inwestycją na nową edycję, chociaż nie wiadomo czy są na
    to szanse przy tych problemach budżetowych i sporze o budżet UE.
    Ja w każdym razie parę dni temu dostałem już pieniądze z dotacji. I
    reaktywowałem działanie pompy cieplnej, którą wyłączyłem gdy
    zainstalowali nam na wsi gaz. Jeszcze trzeba resztę inwestycji PV
    odliczyć o dochodów i prawdopodobnie spłacę inwestycję w 4 lata. Sam
    montowałem.

    --
    pozdrawiam
    MD