  • 131. Data: 2022-04-25 20:49:30
    Temat: Re: Fotowoltaika jaka obecnie cena za 10 kWp
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 25.04.2022 o 20:08, Myjk pisze:

    > Bo jeżdżę za grosze, nawet bez PV, a ty masz z tego powodu straszliwy ból
    > dupy bo bulisz 50-60zł/100km i finansujesz aktualnie pisdecję i putinka.

    Chuj prawda, ściągam prywatnie ropę z Arabii :] a kasiorę na ropę mam z
    Myjka i z pola ziemniaków :]

    --
    LordBluzg??(R)
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 132. Data: 2022-04-26 07:01:13
    Temat: Re: kogut i kaczka
    Od: Runt <r...@g...prv>

    W dniu 2022-04-24 o 18:14, KANALIA* Zenek Kapelinder ujada:

    > I to napisał taki co się wabi i nie wolno mu warknąć jak mu kaczki do miski z
    żarciem srają. Jak tam gwizda filmowa twoja żona. Daj jej zdjęcie. Bo nic tak nie
    cieszy jak cudze nieszczęście

    KANALIO!

    Internet pamięta:

    https://groups.google.com/g/pl.soc.polityka/c/MBgopP
    7Lgw8

    (24 lut 2022, 15:21:34)

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

  • 133. Data: 2022-04-26 17:44:59
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    On 21.04.2022 02:34, Zenek Kapelinder wrote:
    >Biedni od bogatych różnią się tym że biedni oszczędzają a bogaci zarabiają.

    to akurat gówno prawda
    Wszyscy* bogaci, którzy dorobili się (a nie dostali w spadku) dorobili
    się, bo potrafili oszczędzać i odmawiać sobie przyjemności, nawet gdy
    ich było na to stać (w przeciwieństwie do biednych, którzy jak mają
    pieniądze, to je wydają)
    Bogaci zostali bogatymi, bo ryzykowali własne ZAOSZCZĘDZONE pieniądze,
    zamiast wydać je na rozrywkę/samochód/wakacje itp.

    *-pomijając może promil tych którzy wstrzelili się i nagle z niczego
    zbudowali coś wartego miliony

    Lukasz

  • 134. Data: 2022-04-26 18:09:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 26 Apr 2022 16:44:59 +0100, ddddddddddddd wrote:

> [...]
    > Bogaci zostali bogatymi, bo ryzykowali własne ZAOSZCZĘDZONE pieniądze,
    > zamiast wydać je na rozrywkę/samochód/wakacje itp.

    Bywa.
    W praktyce to jednak bywa różniście.

    > *-pomijając może promil tych którzy wstrzelili się i nagle z niczego
    > zbudowali coś wartego miliony

    Tych "bogatych" to jest akurat promil w spoleczenstwie :-)

    J.

  • 135. Data: 2022-04-26 19:15:58
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 25 Apr 2022 20:49:30 +0200, LordBluzg(R)

    > Chuj prawda, ściągam prywatnie ropę z Arabii :]

    Ropę to sobie wyciągasz co najwyżej z wągrów na siurze.

    > a kasiorę na ropę mam z Myjka i z pola ziemniaków :]

    I orzesz to pole swoim 30-letnim beemwu sponsorując putina,
    bo jesteś zbyt ograniczony żeby się przesiąść na prąd.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 136. Data: 2022-04-26 19:21:47
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 26 kwietnia 2022 o 17:45:02 UTC+2 ddddddddddddd napisał(a):

> [...]
    > zamiast wydać je na rozrywkę/samochód/wakacje itp.
    >
    > *-pomijając może promil tych którzy wstrzelili się i nagle z niczego

    Wychodzi że nie masz nie jednej klepki a dwóch. Oczywiście masz racje. Wszyscy ruscy,
    białoruscy, ukraińscy oligarchowie w czasach ZSRR bardzo szczędzili i za
    zaoszczędzone pieniądze kupowali potem rurociągi itp. W Polsce podobnie. Z głodowych
    ubeckich i podobnych pensji kupowali sobie fabryki. W rankingu nie mieszczą się ci co
    mieli jakiś pomysł który przyniósł im duże pieniądze. Na przykład taki Dyson James.
    Miał wolny dzień i żona wydała mu polecenie służbowe żeby odkurzył mieszkanie. Ale
    nie było worka. To z tektury i taśmy klejącej zrobił zamiast worka wkład cykolonowy.
    Pomysł miał doskonały ale żaden duży producent odkurzaczy nie był zainteresowany
    wdrożeniem do produkcji pomysłu. Jakaś japońska firma była zainteresowana i chcieli
    się z nim spotkać. Pieniędzy miał na bilet w jedną stronę do Japonii. Tam powstała
    niewielka seria i na targach odkurzacze z cyklonem odniosły sukces. Wrócił do Anglii
    i założył firmę. Miał dobre rekomendacje i dostał kredyty z banków. Teraz jego
    majątek to ok miliard dolarów. Pokaż w którym momencie oszczędzał? Ci co oszczędzają
    chuja mają i chuja będą mieli. Niejaki Misztal będzie budował w Łodzi wieżowiec dla
    celebrytów. Sądzisz ze on z oszczędzonych 150 milionów złotych chce to zbudować czy
    dostanie kredyt z pieniędzy debili co zanosili całe życie swoje pieniądze do banków.

  • 137. Data: 2022-04-26 19:56:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 26 Apr 2022 10:21:47 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder wrote:

> [...]
    > racje. Wszyscy ruscy, białoruscy, ukraińscy oligarchowie w czasach
    > ZSRR bardzo szczędzili i za zaoszczędzone pieniądze kupowali potem

    Jachty itp.
    Ale gazociągi tez powstaly.
    Na kredyt. W zachodnich bankach.

> [...]
    > Anglii i założył firmę. Miał dobre rekomendacje i dostał kredyty z
    > banków. Teraz jego majątek to ok miliard dolarów. Pokaż w którym

    Jak sam piszesz - na bilet do Japonii.
    No i na te rekomendacje musial oszczedzac, bo banki to takie wredne,
    ze najpierw pytają "a jakie ma pan zabezpieczenie" ...

    No ale sam tez cos musial oszczedzic.
    Ty nie dostaniesz kredytu na wiezowiec.

    J.

  • 138. Data: 2022-04-26 21:38:03
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 26 kwietnia 2022 o 19:56:20 UTC+2 J.F napisał(a):

> [...]
    > No i na te rekomendacje musial oszczedzac, bo banki to takie wredne,
    > ze najpierw pytają "a jakie ma pan zabezpieczenie" ...

    Oczywiście że nie dostanę bo sie Kapelinder nazywam a nie Misztal. Ja żeby dostać
    150 milionów musiałbym mieć 200 wkładu własnego. Ale jak by w dawnym WSI, SB, KC albo
    przynajmniej wojewódzkim był jakiś Kapelinder na stosownym stanowisku to dostanie
    dużego kredytu było by zabiegiem technicznym. Trochę dokumentów było by do
    podpisania. I w żadnym by nie było że muszę oddać.

  • 139. Data: 2022-04-27 12:13:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 26 Apr 2022 12:38:03 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder wrote:

> [...]
    > Kapelinder na stosownym stanowisku to dostanie dużego kredytu było
    > by zabiegiem technicznym. Trochę dokumentów było by do podpisania.

    Chyba było, ale nie musiałes.
    Obawiam sie tylko, ze przeceniasz KC i KW - oni poszli na smietnik
    historii.
    Pamietasz Millera - pol mln $ musial pożyczyc, żeby odprawy wyplacic.
    Ale oddal :-)

    J.

  • 140. Data: 2022-04-27 16:13:45
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    On 26.04.2022 18:21, Zenek Kapelinder wrote:

> [...]
    zaoszczędzone pieniądze kupowali potem rurociągi itp. W Polsce podobnie.

    jak dla kogoś bogaty=złodziej to tak, masz rację. Ja pisałem o tych,
    którzy dorobili się sami