  • 41. Data: 2013-01-30 20:01:09
    Temat: Re: Fotoradarowe pu?apki na kierowc?w
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-01-30 18:05, Arbiter pisze:
    > U?ytkownik "Ergie" <e...@s...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > zgadza si? i zeby szybko rusza? trzeba wcze?niej zachowa? odst?p . Im bli?ej
    > stoj? siebie samochody tym wolniej ruszaj? z obawy przed wjechaniem w
    > zderzak w przypadku zatrzymania poprzednika. Wystarczy wi?kszy odst?p i
    > jednoczesne ruszanie a wi?cej samochodw przejedzie

    W Polsce ludzi nie idzie nauczyć jazdy na zamek, a tu
    niektórzy oczekują, że będą zachowywać odstęp i równo
    ruszać spod świateł?

    Po skończeniu iluś-tam lat zostawiam odstęp przed sobą
    i zawsze ktoś się wpierdoli i muszę znów hamować. I nie
    da rady aby wszyscy jechali w równych odstępach.

    Bydło?

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 42. Data: 2013-01-30 20:02:47
    Temat: Re: Fotoradarowe pułapki na kierowców
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-01-30 14:56, Krzysztof 45 pisze:
    > Tych pułapek w tym kraju jest tyle, a szykują następne, że z każdej
    > strony dymają nas z uśmiechem na ryju i z tekstem A CO MI ZROBISZ?
    >
    > Trzeba globalnie z tymi 460-cioma złodziejami zrobić porządek a nie
    > chrzanić o minimalnych, maksymalnych czasach zółtego itp i szukać nie
    > wiadomo gdzie winnego. Wiadomo kto jest winny.

    I niech sobie przyznają nawet po 1 mln nagrody a nie tam 40 parę
    tysięcy. Tylko każdemu obywatelowi broń i wiadro amunicji.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 43. Data: 2013-01-30 20:36:35
    Od: Jaroslaw Postawa <d...@a...pl>

    W dniu 2013-01-30 15:12, Ergie pisze:

    > Tak wiem, mnie też uczyli*, że tak nie można, bo się sprzęgło psuje ale
    > to były czasu fiatów 126p. Obecnie w cywilizowanych krajach o dużym
    > ruchu np. Rzym czy Paryż to norma. Samochody nie ruszają po jednym ale
    > wszystkie na raz dzięki temu ich więcej przejedzie prze skrzyżowanie.
    Jak się stoi 1-1,5m od poprzedzającego samochodu, a nie podjeżdża po 10
    razy żeby stać 20cm bliżej i patrzy na drogę, a nie na reklamy obok, to
    można ruszyć sprawnie. Nawet nie trzeba stać na sprzęgle - wrzucenie
    biegu trwa krócej, niż pomarańczowe, a jak masz odstęp od poprzednika,
    to możesz powoli zacząć ruszać, jak startuje auto 2 przed Tobą.

    > Ps. Nie wiem, co rozumiesz pod pojęciem regeneracji sprzęgła, ale jeśli
    > w to wliczasz wymianę linki raz na 100tys km to przeboleję ten wydatek
    > by nie być zawalidrogą o oszczędzić trochę czasu.
    Ogarniaj drogę, to nie będziesz zawalidrogą. :)

    Pozdrawiam,
    Jarek

  • 44. Data: 2013-01-30 21:01:26
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > Ewentualnie
    > kiedy osoba odpowiedzialna za te 2s poniesie konsekwencje?

    Ty chyba w RP v3.0 od niedawna? Nigdy. Nikt odpowiedzialny za drogi
    nigdy nie poniosl i nie poniesie zadnych konsekwencji za swoje czesto
    bandyckie dzialania. Poza tym, ze prokuratury caly wysilek wkladaja w
    wyjasnianie dlaczego palcem w bucie nie kiwna, to wszyscy
    zainteresowani, poza kilkoma postami w Usenecie, tez nic nie zrobia.
    Nasze (albo raczej ich) prawo jest takie, ze musisz byc poszkodowanym,
    zeby zglosic zawiadomienie o przestepstwie.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 45. Data: 2013-01-30 21:14:59
    Od: Piotr Molski <p...@o...pl>

    On 30 Sty, 11:45, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

    >   Pytanie czy w Polsce istnieje minimalny czas tego oraz
    > odpowiedzialno (ze wskazaniem osoby odpowiedzialnej) za
    > b dne ustawienie.

    Hmm, sprawa cywilna? Jakis wkurzony bogaty kierowca moze sie skusi.

    pozdr
    Piotr

  • 46. Data: 2013-01-30 22:12:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 30 Jan 2013 12:11:52 +0100, PesTYcyD napisał(a):
    > Na skrzyżowaniu w Jeleniej Górze mają coś takiego. Faza żółtego światła
    > trwa około 1,5 - 2s nie ma opcji zdążyć się zatrzymać.

    A jak sie jedzie dopuszczalne 50 to tez nie ma ?
    :-)

    J.

  • 47. Data: 2013-01-30 23:11:24
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 30 Jan 2013 13:50:59 +0100, Ergie <e...@s...pl> wrote:

    > A może lepiej jak w cywilizowanym świecie:
    >
    > Stoję czwarty to pewnie przejadę więc wrzucam jedynkę i czekam na sprzęgle.
    > Pojawia się zielone = ruszam razem z innymi

    W tym cywilizowanym świecie jest też więcej skrzyń
    automatycznych niż u nas. Za to niektóre cywilizacje nie
    wynalazły jeszcze połączenia świateł czerwonego i żółtego.

    r.
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti na-6 mailto:giekao-at-gmail-dot-com

  • 48. Data: 2013-01-31 07:20:08
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jacek wrote:
    > Mamy dyskusję zwolenników:
    > A: przestrzegania przepisów w każdej sytuacji ze zwolennikami
    > B: przewagi rozumu nad tzw. "literą prawa".
    > To nie prowadzi do niczego.
    > Jak dla mnie samo zapisanie w budżecie wpływu w wysokości x mld zł z
    > fotoradarów jest ujawnieniem intencji państwa: bezpieczeństwo na
    > drogach ponad wszystko, czyli wyskakujcie z portfeli obywatele.
    > Ja się zapisuję do opcji B.

    pewien publicysta zasugerował śmiała tezę...

    należy zacząć egzekwować każde nawet najdurniejsze prawo z pełną surowością
    i to wobec każdego, wtedy jest szansa że powstanie parcie w kierunku
    kreowania rozsądnego prawa.

    Obecnie prawo sie robi jakie robi bo i tak każdy wie że w ostatecznym
    efekcie obywatele nie będą go przestrzegać a władza nie bezie za bardzo go
    egzekwowała.

    weźmy takei ograniczenia przędkości jakby wszystcy zaczeli jeździć dokładnie
    zgodnie z przepisami, np te 30km/h w miejsu gdzie rok temu były roboty
    drogowe...

  • 49. Data: 2013-01-31 07:57:28
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-01-30 21:01, *Pawel O'Pajak* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    http://www.wprost.pl/ar/347426/Zle-wyremontowal-drog
    e-zginelo-6-osob-Zostal-skazany/

    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 50. Data: 2013-01-31 09:43:52
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-01-31 07:20, Marek Dyjor pisze:
    > pewien publicysta zasugerował śmiała tezę...>
    > należy zacząć egzekwować każde nawet najdurniejsze prawo z pełną
    > surowością i to wobec każdego, wtedy jest szansa że powstanie parcie w
    > kierunku kreowania rozsądnego prawa.

    Pewne małżeństwo tak wychowywało dzieci, że za każde przewinienie był
    pas w robocie. Co więcej wprowadzali coraz to nowe zasady np. kto
    wstanie z łóżka i pójdzie do toalety, a nie pościeli najpierw - pas.
    Za tydzień zmiana, kto wstanie z łóżka ni nie umyje od razu zębów - pas.
    Itd, itp.
    Jak się rodzice trochę zestarzeli poszli po rozum do głowy, że będzie im
    potrzebna opieka ze strony dzieci i zmienili zasady na takie mniej
    więcej, jak średnia krajowa.
    Dzieci wyrosły na zdrowych i powszechnie szanowanych psychopatów.
    Rodzice wylądowali w przytułku.
    I tego sobie życzmy, bo nikt normalny w takich realiach nie wytrzyma.
    Jacek