-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
-mail
From: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Fotoradar zbankrutował :)
Date: Thu, 25 Aug 2011 11:51:23 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 26
Message-ID: <j355uq$rsr$1@news.onet.pl>
References: <j30dml$tmj$1@mx1.internetia.pl> <4e53c81e$1@news.home.net.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-77-132-162.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1314265882 28571 89.77.132.162 (25 Aug 2011 09:51:22 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 25 Aug 2011 09:51:22 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
In-Reply-To: <4e53c81e$1@news.home.net.pl>
X-Enigmail-Version: 1.1.1
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2394048
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-08-23 17:32, Rychu pisze:
> 1000-2000 zł dziennie to za mało, żeby fotoradar zarabiał?
> To jakie oni mają koszty? Wynajmują go za 15000 zł m-cznie?
> Czemu go zawijają skoro przyczynia się do tego, że 80% kierowców
> łamiących przepisy jedzie wolniej? (W zasadzie prawie 100%, bo
> co to za przekroczenie 5 km/h).
Odpowiedź na Twoje pytanie jest w tekście:
cyt. "Przenośny fotoradar miał być łatwym sposobem na zarobek dla władz
gminy." .. I tyle. Nie "radar miał zwiększyć bezpieczeństwo", ani "radar
postawiono na odcinku na którym często dochodziło do wypadków". Ta
sytuacja jasno pokazuje, po co gminy zawierały umowy na dzierżawę FR i
jaki cel miało ich stawianie. Najwyraźniej nie chodziło o to, żeby
kierowcy zaczęli tam jeździć wolniej - ba, wręcz przeciwnie. Jak oni
śmieli, ci wstrętni kierowcy przekraczać tylko o 5 km/h. Takie straty
dla gminy, takie straty... A tak przy okazji to brak ustawienia
marginesu i karanie już za przekroczenie o 5km/h uważam za s..syństwo,
które tylko potwierdza powyższą tezę. Ten FR nie miał poprawić
bezpieczeństwa, on miał zwyczajnie stanowić narzędzie do łupienia
kierowców. Wójt tej pipidówki to się chyba teraz zapije z rozpaczy
(chociaż to kobieta).
--
MZ
Następne wpisy z tego wątku
- 25.08.11 12:06 J.F
- 25.08.11 12:52 Bartłomiej Zieliński
- 25.08.11 13:41 Artur Maśląg
- 25.08.11 14:30 R2r
- 25.08.11 21:43 Artur Maśląg
- 25.08.11 23:12 PM
- 26.08.11 12:33 Sebastian Kaliszewski
- 26.08.11 13:11 robot
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
Najnowsze wątki
- 2025-01-30 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-30 Zielona Góra => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-30 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-01-30 DeepSeek nie lubi gadać o polityce
- 2025-01-30 Błonie => Administrator systemów <=
- 2025-01-30 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-30 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-30 Faktura z czech.
- 2025-01-29 "Zorganizowana Grupa Przestępcza" poczeka na decyzję o ekstradycji z UK na wolności [RARS]
- 2025-01-29 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-29 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-29 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-29 Poznań => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-29 Warszawa => Developer Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations (D36
- 2025-01-29 Warszawa => Junior Rekruter <=