-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Fotoradar zbankrutował :)
Date: Wed, 24 Aug 2011 21:20:13 +0200
Organization: Netia S.A.
Lines: 69
Message-ID: <j33j14$5sn$1@mx1.internetia.pl>
References: <j30dml$tmj$1@mx1.internetia.pl> <4e53c81e$1@news.home.net.pl>
<j30ib1$gah$1@mx1.internetia.pl> <j30ikf$t7n$1@mx1.internetia.pl>
<j30r1n$sh8$1@news.icpnet.pl> <j30rkf$qfb$1@mx1.internetia.pl>
<1b6tv18oj2uqu$.1hhlq7tuywzhs$.dlg@40tude.net>
<j31225$s84$1@mx1.internetia.pl> <j32uml$cps$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 77-253-125-213.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1314213732 6039 77.253.125.213 (24 Aug 2011 19:22:12 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 24 Aug 2011 19:22:12 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <j32uml$cps$1@news.onet.pl>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:6.0) Gecko/20110812 Thunderbird/6.0
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2393941
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-08-24 15:35, J.F pisze:
> "Artur Maśląg" napisał:
(...)
>> Ja z miasta, gdzie korki są większe niż w Twoim mieście i z zieloną
>
> Takie masz ? :-)
> http://jfox.republika.pl/moto/korek.jpg
Lepsze. Ze statystyk TT wynika, że u Ciebie się poprawiło ostatnio,
a u mnie nadal szlachetne 2 miejsce po Brukseli :)
Co do zdjęcia - znane :)
>> falą bywa bardzo różnie. Nie zmienia to faktu, że podwyższanie
>> prędkości nie zmienia przepustowości.
>
> Zobacz kiedys jak bedzie jakis powod do zwolnienia - gdzie jest korek,
> przed czy za ?
Różnie to bywa, dodatkowo pominąłeś liczbę samochodów, które
przejechały.
> Mozesz tez zaparkowac na poboczu, i rozstawic statyw z pudelkiem :-)
Nie mam czasu na parkowanie na poboczu, choć czasem pozwalam sobie na
różne obserwacje oraz kalkulacje.
>> Z tą 1 na początku to już
>> niezbyt ciekawie się robi i skutki takich swawoli widać na poboczach,
>> barierach itd.
>
> Jak tam troche tego nie przyjmuje, bo jezdze miejscem gdzie rzekomo jest
> ostry zakret, co tydzien jakis wypadek, a ja jezdze i nic. Trzeba
> dopasowac predkosc do warunkow, bo inaczej widac skutki na barierkach. A
> dopasowanie .. w deszczu chyba daje sie tam przejechac 80.
Ekhem - przecież ja nie pisałem, że to Ty zwiedzasz barierki. Są
zwiedzane regularnie i zazwyczaj za sprawą zdrowego przekroczenia
prędkości. Oczywiście możesz stwierdzić, że to skutek bezmyślności
itd. - tak, to też prawda. Jednak gdyby jechali wolniej to skutki
byłyby zdecydowanie mniejsze. Energia rośnie z kwadratem prędkości
- czasem naprawdę niewiele potrzeba, by nie doprowadzić do wypadku.
>>> I co ? I nic, przynajmniej piesi nie wchodza pod szybko jadace pojazdy.
>> W przeciwieństwie do Twoje miasta, u mnie jednak ruch zwolnił w wielu
>> miejscach i pieszym jest łatwiej się przedostać przez pasy.
>
> Imo - tam gdzie naprawde maja problem, tam dobrze by bylo swiatla postawic.
Stawianie świateł wszędzie nie jest rozwiązaniem - niestety zachowanie
wielu kierowców do tego prowadzi, a później mamy światła dla chomików.
>> Wręcz przeciwnie. Indywidualne oceny pojedynczych kierowców niestety
>> nie zmieniają teorii ani praktyki.
>
> To zobacz kiedys jak jedziesz w miejskim gestym ruchu.
> "zderzak w zderzak", a na zegarze ile ?
Przykro mi, ale ja zwiększam odstęp od samochodu przede mną wraz
ze wzrostem prędkości - również w mieście.
> I tak zalozenie do teorii o optymalnej predkosci bierze w leb.
Bynajmniej - zresztą ja nie lubię jazdy na krawędzi.
> Tylko pozniej sa karambole ... ale rzadko :-)
Karambole może i rzadko, ale do stłuczek/wypadków z tego powodu
dochodzi dość często.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.08.11 23:44 J.F.
- 25.08.11 11:02 Sebastian Kaliszewski
- 25.08.11 11:23 Sebastian Kaliszewski
- 25.08.11 11:19 Sebastian Kaliszewski
- 25.08.11 11:09 Sebastian Kaliszewski
- 25.08.11 11:51 MZ
- 25.08.11 12:06 J.F
- 25.08.11 12:52 Bartłomiej Zieliński
- 25.08.11 13:41 Artur Maśląg
- 25.08.11 14:30 R2r
- 25.08.11 21:43 Artur Maśląg
- 25.08.11 23:12 PM
- 26.08.11 12:33 Sebastian Kaliszewski
- 26.08.11 13:11 robot
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=