eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFotoradar zbankrutował :)Re: Fotoradar zbankrutował :)
  • Data: 2011-08-24 21:20:13
    Temat: Re: Fotoradar zbankrutował :)
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-08-24 15:35, J.F pisze:
    > "Artur Maśląg" napisał:
    (...)
    >> Ja z miasta, gdzie korki są większe niż w Twoim mieście i z zieloną
    >
    > Takie masz ? :-)
    > http://jfox.republika.pl/moto/korek.jpg

    Lepsze. Ze statystyk TT wynika, że u Ciebie się poprawiło ostatnio,
    a u mnie nadal szlachetne 2 miejsce po Brukseli :)
    Co do zdjęcia - znane :)

    >> falą bywa bardzo różnie. Nie zmienia to faktu, że podwyższanie
    >> prędkości nie zmienia przepustowości.
    >
    > Zobacz kiedys jak bedzie jakis powod do zwolnienia - gdzie jest korek,
    > przed czy za ?

    Różnie to bywa, dodatkowo pominąłeś liczbę samochodów, które
    przejechały.

    > Mozesz tez zaparkowac na poboczu, i rozstawic statyw z pudelkiem :-)

    Nie mam czasu na parkowanie na poboczu, choć czasem pozwalam sobie na
    różne obserwacje oraz kalkulacje.

    >> Z tą 1 na początku to już
    >> niezbyt ciekawie się robi i skutki takich swawoli widać na poboczach,
    >> barierach itd.
    >
    > Jak tam troche tego nie przyjmuje, bo jezdze miejscem gdzie rzekomo jest
    > ostry zakret, co tydzien jakis wypadek, a ja jezdze i nic. Trzeba
    > dopasowac predkosc do warunkow, bo inaczej widac skutki na barierkach. A
    > dopasowanie .. w deszczu chyba daje sie tam przejechac 80.

    Ekhem - przecież ja nie pisałem, że to Ty zwiedzasz barierki. Są
    zwiedzane regularnie i zazwyczaj za sprawą zdrowego przekroczenia
    prędkości. Oczywiście możesz stwierdzić, że to skutek bezmyślności
    itd. - tak, to też prawda. Jednak gdyby jechali wolniej to skutki
    byłyby zdecydowanie mniejsze. Energia rośnie z kwadratem prędkości
    - czasem naprawdę niewiele potrzeba, by nie doprowadzić do wypadku.

    >>> I co ? I nic, przynajmniej piesi nie wchodza pod szybko jadace pojazdy.
    >> W przeciwieństwie do Twoje miasta, u mnie jednak ruch zwolnił w wielu
    >> miejscach i pieszym jest łatwiej się przedostać przez pasy.
    >
    > Imo - tam gdzie naprawde maja problem, tam dobrze by bylo swiatla postawic.

    Stawianie świateł wszędzie nie jest rozwiązaniem - niestety zachowanie
    wielu kierowców do tego prowadzi, a później mamy światła dla chomików.

    >> Wręcz przeciwnie. Indywidualne oceny pojedynczych kierowców niestety
    >> nie zmieniają teorii ani praktyki.
    >
    > To zobacz kiedys jak jedziesz w miejskim gestym ruchu.
    > "zderzak w zderzak", a na zegarze ile ?

    Przykro mi, ale ja zwiększam odstęp od samochodu przede mną wraz
    ze wzrostem prędkości - również w mieście.

    > I tak zalozenie do teorii o optymalnej predkosci bierze w leb.

    Bynajmniej - zresztą ja nie lubię jazdy na krawędzi.

    > Tylko pozniej sa karambole ... ale rzadko :-)

    Karambole może i rzadko, ale do stłuczek/wypadków z tego powodu
    dochodzi dość często.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: