  • Data: 2010-08-25 14:32:49
    Temat: Re: Fotoradar + photoshop = kasa dla gminy? ;)
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 25 Sie, 13:44, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Z pustego i salomon nie wyciagnie - jak tam jest jasnosc
    > 255,255,255 to przyciemnic programowo sie nie da :-)
    > Co prawda obecne aparaty maja wiecej bitow.

    Raczej odwrotnie - zdjecie robione jest tak, zeby tablica byla
    poprawnie naswietlona (pomiar matrycowy, bez przeswietlonych
    obszarow).

    Drugi krok - zdjecie jest "wyciagane" o kilka EV, zeby bylo widac
    twarz kierujacego (dobrze to widac po szumach na twarzy pana z Fabii)
    i na to nastepnie nalozony jest przesuniety oryginal z odpowiednia
    maska (przezroczystosc).

    Tak sie to da zrobic - pytanie, jak jest faktycznie w Rapidach :)

    pozdr
    Adam