  • Data: 2010-08-25 11:04:27
    Temat: Re: Fotoradar + photoshop = kasa dla gminy? ;)
    Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojtek" <p...@a...eu> napisał w wiadomości
    news:4c74d9e0$1@news.home.net.pl...

    > Owszem - prawda, przy czym ja mam je powyżej, powiększone w takiej jakby
    > "ramce", a nie przyklejone gdzieś na spód zderzaka.. Przypadek?

    Znajomy też się sądzi o tą sytuację. Nie wiem jak finał sprawy bo się trochę
    pożarliśmy i nie gadamy.
    Generalnie nie jest to zdjęcie tylko fotomontaż, co wskazuje na możliwość
    zmontowania zdjęcia z dowolnych elementów czyli dowód nie jest w 100%
    wiarygodny. Jeżeli uda się przekonać sąd do tego toku myślenia to sprawę
    można wygrać, bo kto zaręczy że to właśnie ten samochód i jego kierowca
    popełnił wykroczenie jeżeli zdjęcie jest przerabiane.
    Według KPK wszelkie wątpliwości dowodowe rozstrzyga sie na korzyść
    oskarżonego.
    --
    Jackare