  • 11. Data: 2012-10-30 21:39:31
    Temat: Re: Fotoradar na ul.Spacerowej w Warszawie
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 27 Oct 2012 03:58:45 -0700 (PDT), misha <m...@o...pl> wrote:

    >jesli na fotce bedzie choć skrawek innego pojazdu, bedzie ona
    >odrzucona.

    Fotki nie dostanie do wglądu.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 12. Data: 2012-10-31 17:20:22
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    W dniu 2012-10-29 17:27, Ewa pisze:
    > A co to jest ten ..... doppler?

    A kto ci dał prawo jazdy?
    (myślałem że ostatnia reforma szkolnictwa,
    nie miała jeszcze czasu, by zadziałać)

    mjk

  • 13. Data: 2012-11-02 00:34:28
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 29 Oct 2012 15:27:05 +0100, Semi napisał(a):

    > jesli na fotce bedzie choć skrawek innego pojazdu, bedzie ona
    > odrzucona.

    Zależy od typu urządzenia. Jeśli to Multanova już nie.
    --
    ___________ (R)

  • 14. Data: 2012-11-03 12:56:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 2 Nov 2012 00:34:28 +0100, Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Zależy od typu urządzenia. Jeśli to Multanova już nie.

    A co - ma jakis lepszy radar, czy wzorek Iskry dokonuje analizy widma i
    podaje predkosc szybszego pojazdu ?

    P.S. widzial ktos zalecenia dla tych radarow ? dziura w skrzynce nie jest
    zbyt mala ?

    J.

  • 15. Data: 2012-11-03 13:55:07
    Od: jedrus <j...@w...btx.pl>

    W dniu 2012-11-03 12:56, J.F. pisze:

    > A co - ma jakis lepszy radar, czy wzorek Iskry dokonuje analizy widma i
    > podaje predkosc szybszego pojazdu ?
    >
    > P.S. widzial ktos zalecenia dla tych radarow ? dziura w skrzynce nie jest
    > zbyt mala ?

    0772

    --
    jedrus
    Kto nie szanuje i nie ceni swojej przeszłości, ten nie jest godzien

  • 16. Data: 2012-11-04 23:26:10
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 3 Nov 2012 12:56:01 +0100, J.F. napisał(a):

    > A co - ma jakis lepszy radar, czy wzorek Iskry dokonuje analizy widma i
    > podaje predkosc szybszego pojazdu ?

    Ma wąskie pole pomiaru. Jest zaznaczone na zdjęciu.

    --
    ___________ (R)

  • 17. Data: 2012-11-06 16:23:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AdamPłaszczyca" napisał w wiadomości
    >Ma wąskie pole pomiaru. Jest zaznaczone na zdjęciu.

    Laserowy jakis ?

    Bo radar ... wymaga duzej anteny lub czestotliwosci.
    A jak antena duza, to zasadne jest pytanie czy dziura w skrzynce
    wystarczajaco duza.

    J.

  • 18. Data: 2012-11-06 22:25:04
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 6 Nov 2012 16:23:48 +0100, J.F napisał(a):

    > Laserowy jakis ?

    Nie, klasyczny radar.

    > Bo radar ... wymaga duzej anteny lub czestotliwosci.

    No to sprawdź na jakiej częstotliwości działają radary. IIRC to mikrofale.

    --
    ___________ (R)

  • 19. Data: 2012-11-07 07:41:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 6 Nov 2012 22:25:04 +0100, Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Nie, klasyczny radar.

    > No to sprawdź na jakiej częstotliwości działają radary. IIRC to mikrofale.

    Mikrofale, ale chyba wszystkie obecnie 30 lub 35GHz.

    no dobra - dlugosc fali 8-10mm, przy rozmiarze anteny rzedu 100 mm
    rozbieznosc wiazki nie jest srednia, w odleglosci 20m bedzie ok 4m a
    jeszcze dochodza listki boczne
    http://hyperphysics.phy-astr.gsu.edu/hbase/phyopt/si
    nslit.html

    Przy czym to jest zasadniczo dla wszystkich podobnie, wiec ciekaw jestem co
    Multanova zrobila - pracuje na wiekszej czestotliwosci, ma wieksza antene
    ... no i ciagle skrzynka zewnetrzna moze to rozszerzyc, jesli dziure na
    wiazke ma mala ...

    J.

  • 20. Data: 2012-11-08 22:36:33
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 7 Nov 2012 07:41:32 +0100, J.F. napisał(a):

> [...]
    >
    > no dobra - dlugosc fali 8-10mm, przy rozmiarze anteny rzedu 100 mm
    > rozbieznosc wiazki nie jest srednia, w odleglosci 20m bedzie ok 4m a

    Tak naprawdę, to już można traktować jak światło.

    Mnie nie pytaj ;)

    --