  • Data: 2012-10-10 15:01:31
    Temat: Re: Fotoradar Rzeczenica :)
    Od: Jimiasty <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 10 października 2012 14:07:40 UTC+2 użytkownik Big Jack napisał:

    > A czy wbrew braku konieczności i tak nie podają tej Vmax? Ja jak do tej
    > pory zawsze ją miałem na pamiątkowych zdjęciach.

    Podaja 50km/h. Ale to byla godzina 23:29 czyli na obszarze zabudowanym jest
    ograniczenie do 60km/h. Znaku na serio nie widzialem, moze przeoczylem - wiadomo
    zdarza sie. Rzeczenica jest pincset kilometrow stad wiec nie mam mozliwosc
    sprawdzenia jaki znak tam stoi, zatem na moja prosbe/zadanie powinni chyba podeslac
    jakis papier na to, albo co. Bo tak to rownie dobrze mogli by mi przyslac mandat
    66/20.