  • Data: 2015-06-06 20:07:58
    Temat: Re: Fotoradar
    Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-06-02 o 11:43, k...@g...com pisze:

    > Są takie co wyłapują poruszający się najszybciej i wtedy w kadrze może być tylko
    jeden. Są i takie co mogą śledzić kilka samochodów. Pan telewizor o tym opowiadał.
    Systemy oparte na kamerach mogą jednocześnie rejestrować nie tylko prędkość ale i
    odczytywać numery rejestracyjne. Z rok temu ktoś dał tutaj linka jak to w realu
    wygląda.

    Trochę to rodem z fantasy, ale niewykluczone że nasze dzielni służby
    drogowe istotnie są w posiadaniu tak zaawansowanego sprzętu.. ;-)