    Date: Tue, 02 Jun 2015 11:33:41 +0200
    From: Trybun <i...@j...ru>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Fotoradar

    W dniu 2015-05-31 o 17:27, k...@g...com pisze:

    > Jak nie przekroczyłeś to możesz spać spokojnie. Nie licz jednak na to że jakieś
    służby nie archiwizują wszystkich zdjęć do ewentualnego wykorzystania w przyszłości.
    Przy dokumentach ze zdjęciami biometrycznymi maszyna trafia nie tylko prędkość i
    numer rejestracyjny ale nazwisko i imię tego co jechał ( jechali) w samochodzie jeśli
    jakość zdjęcia na to pozwala. Wiem ze z punktu widzenia wolnego człowieka taka
    działalność państwa jest masakryczna. Niedawno gość co palił papierosa na swoim
    balkonie i rzucił peta na ulicę dostał mandat. nagrali go z miejskiego monitoringu.
    Trafili gościa co chciał przejechać kota a potem zabawił się na rondzie w poślizg
    kontrolowany. Tamten już po kieszeni czuje że jest obserwowany. Jak by kota
    przepuścił to prawdopodobnie nie byłby dalej obserwowany. Miał pecha bo może trafił
    na kogoś kto ma kota w domu. A że za próbę przejechania kota chyba paragrafu nie ma
    to znalazł na gnoja inny paragraf.

    Jedyne co mnie interesuje to potencjalny mandat, który mogę dostać za
    nie moje wykroczenie drogowe. Co tam jakieś archiwiazcję, przecież w
    Polsce i tak nie można funkcjonować normalnie bez posługiwania się na
    każdym kroku dowodami tożsamości, a więc co mam się przejmować jeszcze
    jedną, jakąś fotką z radaru?
    Wracając do zasadniczego pytania - na jakiej zasadzie działają te
    radary, oznaczają konkretny pojazd, który przekroczył prędkość?