  • Data: 2015-06-02 02:56:05
    Temat: Re: Fotoradar
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 1 czerwca 2015 23:59:02 UTC+2 użytkownik re napisał:
    > Użytkownik drób

    > To że o czymś nie wiesz nie znaczy że tego nie ma. Znaczy że ty o tym nie
    > wiesz. Żeby nie użyć zdjęcia z fotoradaru do wystawienia mandatu za pasy
    > musiało by być to zakazane. Znajdź taki zakaz i go tutaj pokaż.
    > ---
    > Hehe, pierdoły do kwadratu :-)
    >
    > Żeby wystawić mandat trzeba mieć takie prawo. I takie prawo jest, ale stawia
    > określone wymogi i gdyby nie pozwalało na używanie fotoradarów to g... by z
    > nich było. Natomiast nie kojarzę np, jakie dokładnie wykroczenia można tymi
> [...]

    Jest 2:25 gra telewizor leci dziennik. Akurat mówią o wypadku w którym pijany
    kierowca zabił dwie osoby i ciężko ranił trzecią. On zostanie skutecznie
    wyeliminowany z możliwości poruszania się nie tylko jezdnią ale i chodnikami na wiele
    lat. Ale pozostają inni. W parę dni zatrzymali sporo praw jazdy za piracenia. Jeśli
    nie będzie skutecznej kontroli to ci ludzie będą dalej jeździli do momentu odebrania
    po trzech miesiącach PJ. Przypilnowanie ich żeby nie jeździli jeśli liczyć tylko na
    to że wpadną w czasie przypadkowej kontroli jest prawdopodobne jak deszcz złotych
    monet. Ale jak wspomóc się techniką to część z nich da się wyłapać. Wystarczy system
    rozpoznający numery. Można w jakąś bazę danych wpisać numer(y) samochodu (ów) którymi
    mogą jeździć. Jeśli do tego mają nowe dokumenty ze zdjęciami biometrycznymi to służby
    rożne w zasadzie nie mają nic do roboty. Pokazanie w sądzie zdjęcia kierującego
    samochodem kogoś kto ma zatrzymane PJ nie daje ani obrońcy ani sędziemu żadnego pola
    do manewru.