  • 1. Data: 2009-04-06 10:24:25
    Temat: [Foto] Zmierzch buta
    Od: Waldemarrr <m...@n...mojej.str>

    Impresja

    http://www.waldek.sewera.pl/galeria3.htm

    Zapraszam, Waldek

    www.waldek.sewera.pl

  • 2. Data: 2009-04-06 10:33:22
    Temat: Re: [Foto] Zmierzch buta
    Od: bans <g...@o...pl>

    Waldemarrr pisze:

    > http://www.waldek.sewera.pl/galeria3.htm

    Mam nadzieję, że ktoś te buty potem pozdejmował?

    --
    bans

  • 3. Data: 2009-04-06 10:39:20
    Od: Waldemarrr <m...@n...mojej.str>

    > Mam nadzieję, że ktoś te buty potem pozdejmował?

    Wiem od kolegi, ze pierwsze egzemplarze wisza tam od paru lat i z czasem
    ich przybywa. Nie wiem co to za lokalny zwyczaj i z jakiej to okazji.

    Waldek.

    www.waldek.sewera.pl

  • 4. Data: 2009-04-06 10:39:22
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Mam nadzieję, że ktoś te buty potem pozdejmował?

    No zartujesz chyba? Waldek tyle sie nameczyl,
    zeby trafic na linie, a potem mialby zdejmowac?

  • 5. Data: 2009-04-06 10:42:58
    Od: bans <g...@o...pl>

    Waldemarrr pisze:

    > Wiem od kolegi, ze pierwsze egzemplarze wisza tam od paru lat i z czasem
    > ich przybywa. Nie wiem co to za lokalny zwyczaj i z jakiej to okazji.

    Ludzie to mają pomysły...

    --
    bans

  • 6. Data: 2009-04-06 11:09:52
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Waldemarrr napisał(a):

    > Wiem od kolegi, ze pierwsze egzemplarze wisza tam od paru lat i z czasem
    > ich przybywa. Nie wiem co to za lokalny zwyczaj i z jakiej to okazji.

    Ponoć oznacza to, że w danej okolicy diluje się prochami.

    --
    Mirek

  • 7. Data: 2009-04-06 11:19:55
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > Mam nadzieję, że ktoś te buty potem pozdejmował?

    łatwiej kijek obcieńkować niż go później pogrubasić ;-D

  • 8. Data: 2009-04-06 11:31:49
    Od: "iso" <n...@i...pl>

    "Waldemarrr" napisał:

    > Impresja
    >
    > http://www.waldek.sewera.pl/galeria3.htm
    >
    > Zapraszam, Waldek
    >
    > www.waldek.sewera.pl

    fajne te twoje galerie,
    takie z pomysłem, żadko się już widuje,

    pozdrówka,
    wr,
    www.isonet.pl

  • 9. Data: 2009-04-06 11:35:06
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Waldemarrr" napisał

    > Wiem od kolegi, ze pierwsze egzemplarze wisza tam od paru lat i z czasem
    > ich przybywa. Nie wiem co to za lokalny zwyczaj i z jakiej to okazji.

    Zamorskie gadają tak:
    "Monkey see, monkey do"
    ; )

    adam

  • 10. Data: 2009-04-06 12:14:50
    Temat: Re: Zmierzch buta
    Od: emski <m...@g...com>

    On Apr 6, 5:24 am, Waldemarrr <m...@n...mojej.str> wrote:
    > Impresja
    >
    > http://www.waldek.sewera.pl/galeria3.htm
    >
    > Zapraszam, Waldek
    >
    > www.waldek.sewera.pl

    fajne te teoje gallrys a buty na drutach to u mnie przynajmniej
    tlumaczy sie tym ze kazda para butoe to jest inicjacja nowego czlonak
    gangu :-))