  • 41. Data: 2010-10-20 09:30:12
    Temat: Re: [Foto] Las Kabacki - "Polska Z?ota..."
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 20 Oct 2010 10:30:05 +0200, Igor "Ibanezq" Adamiak wrote:
    > U?ywam tak od ponad 12 lat i dobrze mi z tym. :)

    Dotrze do Ciebie, ze to Twoj czytnik nie wstawia informacji o kodowaniu?
    Przez 12lat moglbys juz cos z tym zrobic...

    bez odbioru,
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 42. Data: 2010-10-20 09:52:05
    Od: "Igor \"Ibanezq\" Adamiak" <i.adamiak|usun.to|@wupe.peel>

    Dobra, bez zbędnych emocji.
    Co i gdzie ustawić w OE?

    IA

  • 43. Data: 2010-10-20 10:08:24
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2010-10-20 11:52, Igor "Ibanezq" Adamiak pisze:
    > Dobra, bez zb?dnych emocji.
    > Co i gdzie ustawi? w OE?
    >
    > IA

    Podawałem linka, gdzie wszystko było opisane:

    http://www.grush.one.pl/article.php?id=mime

  • 44. Data: 2010-10-20 11:02:08
    Temat: Re: [Foto] Las Kabacki - "Polska Złota..."
    Od: Mikołaj Tutak <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com>

    W dniu 2010-10-20 09:48, Igor "Ibanezq" Adamiak pisze:
    > Użytkownik "Mikołaj Tutak"<"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com> napisał w
    > wiadomości news:i9kfh5$ri6$1@news.onet.pl...

    > A mógłbyś z jedno dopasować w shopie? Byłbym wdzięczny.

    No będzie trudno bo to Ty tam byleś i widziałeś kolory. Ale daj
    RAWa/pełnego JPGa to zobacze co mogę zrobić ;)

    > Ja te pierwsze kilka i tak trochę ociepliłem ale nie chciałem przeginać -
    > nie mam wyczucia z WB jeszcze, to fakt.

    Hmmmm no raczej nie masz ;)

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 45. Data: 2010-10-20 12:50:06
    Od: "Igor \"Ibanezq\" Adamiak" <i.adamiak|usun.to|@wupe.peel>

    Ale co w takich sytuacjach robić? Ręczny walić czy dobrą korekcję w PS po
    AWB?

    IA

  • 46. Data: 2010-10-20 12:56:41
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2010-10-20 14:50, Igor "Ibanezq" Adamiak pisze:
    > Ale co w takich sytuacjach robi?? R?czny wali? czy dobr? korekcj? w PS po
    > AWB?

    Po jasną cholerę pytałeś, jak konfigurować OE, skoro dalej ślesz śmieci?

  • 47. Data: 2010-10-20 12:57:05
    Od: Mikołaj Tutak <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com>

    W dniu 2010-10-20 14:50, Igor "Ibanezq" Adamiak pisze:
    > Ale co w takich sytuacjach robić? Ręczny walić czy dobrą korekcję w PS po
    > AWB?

    RAW + korekta w domu przy przygotowywaniu zdjęć.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 48. Data: 2010-10-20 13:43:42
    Od: "Igor \"Ibanezq\" Adamiak" <i.adamiak|usun.to|@wupe.peel>

    Po co te emocje? Zaparz sobie melise. Mój szef też parzy sobie czasem -
    skuteczna. :)

    IA

  • 49. Data: 2010-10-21 20:46:52
    Temat: wKF, bylo: [Foto] Las Kabacki...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 18 Oct 2010, Mikołaj Tutak wrote:

    > I jakie są? Ładne? Naturalne? Czy do 'char[4]'?

    W Kwestii Formalnej: kogo uszkodzić za to, że kompilator C++
    nie ma zamiaru pozwolić umieścić w char[4] 4-znakowej stałej
    tekstowej o zadeklarowanej *przeze mnie* wartości (tylko jak
    osioł upiera się że na ostanim znaku ma być '\0') skoro ja
    wiem co chcę wpisać, a na pewno nie chcę wpisać ASCIZ?
    W związku z przedstawioną przez Ciebie deklaracją wydajesz
    się być właściwym człowiekiem do wyjaśnienia rzeczy prostych ;)
    bo deklaracja z cytatu wygląda na czytelną
    :P

    pzdr, Gotfryd

  • 50. Data: 2010-10-21 22:12:34
    Temat: Re: wKF, bylo: [Foto] Las Kabacki...
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Gotfryd Smolik news napisal:
> [...]
    > osioł upiera się że na ostanim znaku ma być '\0') skoro ja
    > wiem co chcę wpisać, a na pewno nie chcę wpisać ASCIZ?

    Masz do wyboru: Stroustrup albo Lippman. Ja obstawiam Lippmana,
    gdyż on odpowiadał za implementację ;)

    BTW: albo zgodzisz się na ASCIIZ, albo pozostaje 'char by char' ;D

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek