  • 1. Data: 2011-10-25 20:16:16
    Temat: Fotka z fotoradaru - pytanie.
    Od: Demos <b...@g...com>

    CZesc

    Dostalem fote z fotoradaru, niby nic strasznego 64/50 ale w opisie
    jest typ pomiaru - oddalanie.
    W sumie wszystko w porzadku ale zdjecie zrobione z przodu auta czyli
    przyblizanie.
    Sytuacje kiedy fota zostala zrobiona pamietam dobrze bo faktycznie
    radar strzelil ale w momencie kiedy mijalem sie z dwoma autami
    jadacymi sporo szybciej niz te 64 zarejestrowane u mnie.Sytuacja miala
    miejsce w terenie zabudowanym czyli 50 i 60 po 23.00.
    Teraz pytanie czy fotoradary maja mozliwosc wyboru godziny strzalu bo
    te moje 64 po 23.00 nie bylo by powodem do zdjecia a sytuacja miala
    miejsce o 20.28 czyli niby wszystko gra ale....?

    PZDR Demos

  • 2. Data: 2011-10-25 20:57:08
    Temat: Re: Fotka z fotoradaru - pytanie.
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-10-25 20:16, Demos pisze:
> [...]
    > jest typ pomiaru - oddalanie.
    > W sumie wszystko w porzadku ale zdjecie zrobione z przodu auta czyli

    Jest oryginalny zrzut z fotoradaru? Jest tam znaczek symbolizujący oddalanie?
    No to coś tu raczej nie gra - fotka jest wadliwa. Skoro automat źle rozpoznał
    kierunek to jak można zakładać że zmierzył prawidłowo cokolwiek?

    > Sytuacje kiedy fota zostala zrobiona pamietam dobrze bo faktycznie
    > radar strzelil ale w momencie kiedy mijalem sie z dwoma autami
    > jadacymi sporo szybciej niz te 64 zarejestrowane u mnie.

    I tak dokładnie to oceniłeś i zapamiętałeś? :)
    A na fotce są te inne auta czy nie? Jeśli są to na 100% nie jest twój pomiar.

  • 3. Data: 2011-10-25 21:03:03
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Demos

    > Dostalem fote z fotoradaru, niby nic strasznego 64/50 ale w opisie jest
    > typ pomiaru - oddalanie.
    > W sumie wszystko w porzadku ale zdjecie zrobione z przodu auta czyli
    > przyblizanie.

    Nie wierzę Ci. Nawet Futrzak powiedział, że takie sytuacje nie mogą się
    zdarzyć. Szkoda, że wysłali Ci fotkę, bo teraz możesz cwaniaczyć i
    wymigiwać się od odpowiedzialności!!!

  • 4. Data: 2011-10-25 21:06:52
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

> [...]
    > jest typ pomiaru - oddalanie.
    > W sumie wszystko w porzadku ale zdjecie zrobione z przodu auta czyli

    To zgodnie z tym o co pytają, podajesz osobę która kierowała pojazdem
    (zakładam że to Ty).
    I odmiawiasz przyjęcia mandatu podając jako powód, że zarzucanego Ci
    wykroczenia nie popełniłeś, a pomiar został wykonany źle, o czym
    świadczy to, że na opisie jest "oddalanie", a samochód na zdjęciu
    porusza się w stronę fotoradaru.

    Sąd w trybie nakazowym zapozna się z Twoim wyjaśnieniem i powinien Cię
    uniewinnić. W razie gdyby sąd uznał inaczej koszty takiego postępowania
    to 50zł.

    PS. od kogo ten mandat?

  • 5. Data: 2011-10-25 22:24:32
    Od: Deflegmator <w...@M...pl>

    Dnia Tue, 25 Oct 2011 11:16:16 -0700 (PDT), Demos napisał(a):

    > Dostalem fote z fotoradaru, niby nic strasznego 64/50 ale w opisie
    > jest typ pomiaru - oddalanie.
    > W sumie wszystko w porzadku ale zdjecie zrobione z przodu auta czyli
    > przyblizanie.

    Mnie to wygląda jak przekroczenie dozwolonej prędkości na wstecznym. A
    teraz dodatkowo próbujesz oszukać władzę przy pomocy szytych grubymi nićmi
    kłamstw.

  • 6. Data: 2011-10-25 22:30:51
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-10-25 22:24, Deflegmator pisze:

    > Mnie to wygląda jak przekroczenie dozwolonej prędkości na wstecznym. A
    > teraz dodatkowo próbujesz oszukać władzę przy pomocy szytych grubymi nićmi
    > kłamstw.

    Być może to prowokacja zorganizowana przez określone siły.

  • 7. Data: 2011-10-26 00:42:27
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Uzytkownik "Demos" <b...@g...com> napisal

    > Dostalem fote z fotoradaru, niby nic strasznego 64/50 ale w opisie
    > jest typ pomiaru - oddalanie.
    > W sumie wszystko w porzadku ale zdjecie zrobione z przodu auta czyli
    > przyblizanie.

    Medrcy z PMS stwierdza (jesli sie odezwa), ze jestes wstretnym oszustem
    usilujacym uchylic sie od wypelnienia obywatelskiego obowiazku ...
    Kawalerowanie musi byc ukarane! Przyjmij to z pokora!
    Zapierdalaniu mówimy stanowcze nie!!!!!
    :)
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 8. Data: 2011-10-26 07:28:41
    Od: Demos <b...@g...com>

    On 25 Paź, 20:57, Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> wrote:

> [...]
    > No to coś tu raczej nie gra - fotka jest wadliwa. Skoro automat źle rozpoznał
    > kierunek to jak można zakładać że zmierzył prawidłowo cokolwiek?
    Jest oryginalne zdjecie. Jest na zdjeciu K:O

    > I tak dokładnie to oceniłeś i zapamiętałeś? :)
    > A na fotce są te inne auta czy nie? Jeśli są to na 100% nie jest twój pomiar.
    Dokladnie zapamietalem, zawsze tam jezdzilem okolo 60 km/h i nic sie
    nie dzialo a zdarzenie sobie zanotowalem
    Nie ma innych zdjec na fotce.
    Nie chodzi mi o unikanie odpowiedzialnosci tylko dlaczego kierunek
    jest rozpoznany odwrotnie.

  • 9. Data: 2011-10-26 08:41:52
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-26 00:42, Hinek pisze:
> [...]
    > usilujacym uchylic sie od wypelnienia obywatelskiego obowiazku ...
    > Kawalerowanie musi byc ukarane! Przyjmij to z pokora!

    I to jest dowód na to, że fotek nie należy wysyłać. Potem taki kozaczy
    się w internecie, a tak by spokojnie zapłacił i było by po sprawie. Jak
    chcesz zapierdalać to licz się z konsekwencjami.

    Dobrze mu powiedziałem, Artur?

    A.

  • 10. Data: 2011-10-26 11:07:00
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-10-26 07:28, Demos pisze:

    > Jest oryginalne zdjecie. Jest na zdjeciu K:O

    Ja tam bym nie przyjął, podając powód jak wyżej.