eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyForum o subaruRe: Forum o subaru
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.atman.pl!news.ta
    sk.gda.pl!not-for-mail
    From: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Forum o subaru
    Date: Wed, 9 Jun 2010 14:43:37 +0000 (UTC)
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 40
    Message-ID: <s...@p...homelinux.net>
    References: <s...@p...homelinux.net>
    <hunl5s$cu2$1@news.onet.pl> <hunlre$kma$1@inews.gazeta.pl>
    <hunmah$g77$1@news.onet.pl>
    <s...@p...homelinux.net>
    <huo40u$pu6$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: gateway.trojmiasto.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1276094617 778 89.206.20.213 (9 Jun 2010 14:43:37 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 9 Jun 2010 14:43:37 +0000 (UTC)
    X-OS: Debian GNU/Linux 3.1
    X-EKG: 832814
    X-Editor: VIM - Vi IMproved 6.3
    User-Agent: slrn/0.9.7.4 (pl-1.4.3) (Linux/2.6.26-2-686 (i686))
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2287266
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia (Wed, 9 Jun 2010 15:12:16 +0200) ktos podajacy sie za Lewis
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    >>> Przy silniku H6 EZ30 209KM płytkowa regulacja zaworów wiąże się z
    >>> wyjęciem silnika i kosmicznymi kosztami takiego zabiegu.
    >>> Ja się pytam gdzie byli inżynierowie subaru jak reszta świata robiła
    >>> zawory na hydropopychaczach...
    >> To ciekawe, bo wlasnie w ten silnik celuje. W innych motorach tez jest
    >> regulacja na plytkach? Jak czesto sie to robi? Skoro interesowales sie tym
    >> modelem to moze mozesz mi cos napisac na temat ASB w modelach z okolic
    >> 2001-2003 przed ostatnim FL?
    >
    > Owszem właśnie takim dokladnie autem się interesowałem.
    > Dużo się o nim dowiedziałem i stwierdziłem że nie stać mnie na wyciąganie
    > silnika z auta co 40kkm, mimo iz auto poza tym jest naprawde rewelacyjne,
    > symetryczny AWD jest niesamowity. Skrzynie automatyczne podobno są bardzo
    > wytrzymałe i nie padają ot tak sobie, trzeba tylko pilnowac zeby jej nie
    > przegrzać, ale to tak jak z każdą.
    > Jeżeli nie przeszkadza Ci wizja ładowania kasy w taką głupotę jak regulacja
    > zaworów która w innych silnikach praktycznie nie istnieje to ja bym się
    > zdecydował. Oczywiście gdy nie będziesz wkładać instalacji LPG do tego
    > silnika regulacja zaworów jest co circa 100kkm

    Koszty serwisowania mniej wiecej znam i nie przerazaja mnie. Jezdze mniej
    niz 10kkm rocznie, wyciaganie silnika raz na 4-5 lat jakos przeboleje.

    Pytania, ktore mi sie nasunely po pobieznym poczytaniu to przede wszystkim
    polaczenie ASB i 4x4, wiem ze w niektorych Foresterach przy ASB naped nie
    jest rozlozony po 50% na kazda os. Czy tak samo jest w Legacy i Outbacku?
    Bardzo zalezy mi na symetrycznym 4x4.

    Drugie pytanie to roznice pomiedzy Outback i Legacy (interesuje mnie kombi),
    czy to tylko kwestia stylistyki czy ich zawieszenia poza przeswitem sie
    czyms rzeczywiscie roznia? Jak jest z wlasciwosciami terenowymi Outbacka w
    porownaniu do Legacy?

    --
    Pozdrawiam
    Piotr Klimek
    Citroen Saxo 1.5D `99

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: