  • 1. Data: 2011-04-20 14:27:44
    Temat: Forum dla automatyków, napędowców
    Od: "Robbo" <y...@m...com>

    Witam,

    Czy znacie może jakieś forum dyskusyjne, które skupia ludzi zajmujących się
    automatyką przemysłową i napędami elektrycznymi?
    Przykładowo, miałbym pytanie do napędowców, czy w ich zakładach w różnych
    urządzeniach w prądzie twornika silnika asynchronicznego pierścieniowego
    występują harmoniczne, czy to tylko ja tak mam i szaleje mi aparatura
    pomiarowa. Przydałoby się takie forum, gdzie mógłbym popytać o takie sprawy,
    ale niestety nie znam.

    Pozdrawiam,
    Robbo

  • 2. Data: 2011-04-20 17:35:39
    Temat: Re: Forum dla automatyków, napędowców
    Od: "KM" <n...@o...pl>

    "Robbo" <y...@m...com> wrote in message
    > Witam,
    >
    > Czy znacie może jakieś forum dyskusyjne, które skupia ludzi zajmujących
    > się automatyką przemysłową i napędami elektrycznymi?

    sprobuj na:
    www.ise.pl

    Pozdrawiam
    KM

  • 3. Data: 2011-04-20 17:55:59
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    dioda.pl, diodka.pl jakoś tak...

  • 4. Data: 2011-04-21 05:09:01
    Od: n...@m...invalid

    W dniu 2011-04-20 16:27, Robbo pisze:
    > Czy znacie może jakieś forum dyskusyjne, które skupia ludzi zajmujących
    > się automatyką przemysłową i napędami elektrycznymi?
    Np. pl.sci.inzynieria.

  • 5. Data: 2011-04-21 10:00:43
    Od: "wt" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > występują harmoniczne, czy to tylko ja tak mam i szaleje mi aparatura
    > pomiarowa. Przydałoby się takie forum, gdzie mógłbym popytać o takie

    Jakby nie było takich problemów to regulator spawarki z jednym tyrystorem
    działałby znakomicie, mosfety by się nie paliły. Fora są, ale to raczej dla
    amatorów, którzy dochodzą do wniosku, że najpierw załączamy logikę, a
    następnie obciążenie, aby się sterowniki nie paliły. Elektroników jest dużo,
    ale takich na duże prądy to jakoś niewiele. Powyższy problem mógłby się
    nadać do rozpracowania do jakiegoś ośrodka na uczelni lub w instytucie.

  • 6. Data: 2011-04-21 10:03:27
    Od: "jarmiel" <j...@p...onet.pl>

    Może na: http://www.falowniki.info/

    Jarek