  • Data: 2010-08-08 20:41:55
    Temat: Re: Forum Volksvagen.
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:d31395f0-b87e-4fd8-bfd5-2083d063bbb1@t2g2000yqe
    .googlegroups.com...
    Poszukiwane solidne forum Volkswagena.
    Kiedyś próbowałem założyć grupę dyskusyjną pl.misc.samochody.vw ale
    serwery newsów ją odrzuciły.
    Co więc panowie polecacie.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

    A jakiego bo obecnie to juz chyba kazdy model ma swoja dydykowana grupe,
    takie polo ma nawet dwie duze grupy.

    IMO na serwerach news juz sie nic nie oplaca zakladac bo wiekszosc sie
    poprzenosila na serwery umieszone na stronach.
    Nie wiem jak teraz, ale kiedys to trzeba bylo przeprowadzac glosowanie nad
    powstaniem nowej grupy news.

    PZDr
    Adam